Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 17, 2012

terlupalah pulakkkkk :)

Assalammualaikum ...

Beberapa hari yang lepas ahkak de berjanji dengan si kakak sayang.. Sudahlah berjanji lepas tu tetibe terlupa lah pulak... Terlupa terasa tertua jugak!haha
Malam tadi jugak dituntutnya.. Meredahlah kami berempat iaitu ahkak,emak ahkak,si kakak sayang dan jugak si kecit tomey dalam ujan rintikrintik air bergelora menuju ke Mydin P15.

Punca berjanji adalah satu malam tu.. si kakak sayang duk menggeledah almari solek ahkak. Tetibe dia ternampak tah zaman bila punya inai yang wat lukislukis kat tangan perantin tu. Dia punye lah dulu tu.. dah bape zaman duk kat almari solek ahkak pon xtau. Merengek lah si kakak sayang malam tu jugak nak berinai.. Makanya,berjanjilah ahkak esok gi keje ahkak akan carikan inai untuk si kakak sayang. Tapi menjadi kisah,langsung le ahkak terlupa nak membeli inai nye punnnn... kenapa lah sejak dua menjak ni selalu bebenor lah lupenya. Adakah banyak sangat ahkak telan semutsemut di dalam minuman..? Ke sebab faktor usia? Lambat lg kot nak jengah 3series tuh.. haha
Kata kawankawan ahkak sebab dah banyak kali teran kuar anak sebab tu wayar akak banyak putus.. Korang sume tipu.. xde kena mengena pon! Dah memang dasar suke lupe jangan nak kait beranak,umur bagai.. choiiiii!

Dan malam tadi tetibe emak ahkak ajak ke Mydin nak beli makanan kucing katanya. Cerita kucing nanti ahkak update ye.. Kucing comel dah jadi milik kami sekuarga :)
Tapi kol mr.huB rupenye dia lagi cepat..awal-awal lagi dia dah beli makanan utk anak baru dia.. Bile emak dengar mr.huB dah beli tetibe mood nak berjalan cam dah jadi suamsuam kuku kena lak ujan rintikrintik air bergelora.. memang best bergolek sambil layan tibi! Konon nak kate xjadi..tetibe si kakak sayang bersuara..
"umi.. aritu umi janji nak beli inai.."

eh!eh! umi ade janji ke?? tetibe!!! haha.. Okey,,pendek cite sebab ahkak ibu yang sangat baik dan penyayang lah sangat ahkak bawak jugak puteriputeri ke Mydin semata-mata nak cari inai dan paksa emak ahkak ikut.. Paksa tu! kejam aii.. xdelah paksa sangat. Emak aii rela dalam paksa.. Rela sebab dia leh beli biskutbiskut wat kunyahan sambil nonton tibi dalam terpaksa sebab kena tinggal abah ahkak yang sedap beradu dalam ujan rintikrintik air bergelora..haha

Alhamdulillah rezeki kamu lah kakak.. sesampai depan je Mydin P15 tu terus dapat parking depandepan pintu masuk.Kalau idak bukan main payahnya lah nak cari parking depan pintu tu.Memanjang penuh! Belakang banyak lah tapi sebab ujan memang xlah nak parking belakang dengan bawak perut dan bawak anak kecik bagai meredah ujan. Parking je kete terus tuju tempat inai. Suke melompat-lompat si kakak sayang ;)

Sebab terlalu hepi sampai jatuh lah depan pintu masuk Mydin tu mase jalan nak kuar ngan naninya. Tu lah kakak..lenkali hatihati.. dahlah awak tu kuat nanges! malunye nanges depan orang.Dah lah gigi Ceplos..hehe
Dapat je inai terus balik..sampai umah terus terus lah mintak pakai inai.. Tapi memang terbaik xsampai setengah jam gitu..lebih kurang 15minit lah si kakak sayang pakai.. Merah menyala kuku si kakak sayang.mase tu si kecit tomey tidur xdelah dia sibuk nak menempel jugak.
excited katanya.. nampak je orang terus tunjuk jarijemari bagai.. alahai anak dara ahkak! :)
Berinai sudah! :)

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**