Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 11, 2012

nah....sebakul!

Assalammualaikum ...

Sejak semlm fenin-fenin lak kepala aku neh! semlm dah telan panadol..bukan jenis aku sebenarnye tiap kali fenin pon nak telan panadol melainkan dah betul-betul parah.. hengat dah bawak tidur mlm td leh lah cargas sikit bangun tidur pagi ni..tapi still fenin..dan pergi kerja gak dgn kadar rajin lah kunun.Padahal selalu sangat dah cari reason nak coti...Syoorrrgaaaa! Permulaan ayat yang xde kena mengena langsung dengan tajuk di atas. **sesajo nak ngadu kat engkorang yg aku tgh fenin.. ngade!

Bertambah fenin bila balik-balik umah semalam,emak belanja makan sebakul doyan.. sape nak doyan angkat tangan..!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 tetapi!!!

doyan lom masak.... :(


mekaseh lah incikincik nyet ye.. memang terbaik lah keje-keje kamu ni. Menggugurkan doyan kami dengan banyaknya sekali dalam satu masa. Ni baru betul namanya DURIAN RUNTUH. Orang lain suke kalau dengar ayat doyan runtuh tapi kami bersedih terima doyan runtuh.. Alangkah indahnya kalau doyan tu gugur dengan sendiri nya...Nikmat!!!!

Kepada makcikpakcik kengkawan sahabathandai yang nak merasa doyan lom masak meh lah kite menjamu mata.. ;)

mencik!mencik!mencik! tau kat kamu nyet....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**