Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 17, 2012

Kata ganti nama .

Assalammualaikum ...

Terasa lama dah berblog.. Luahan demi luahan,cerita demi cerita dah aku berkongsi dalam blog ni. Walaupon blog aku langsung xfemes! bukan xsefemes,,tapi LANGSUNG xfemes tapi tetap nak berblog. Bukan berblog utk tujuan sefemes bloggers-bloggers yang sangatsangat aii minat tu. :)
Sekadar sukasuka berblog utk berkongsi ceritaceriti dan juga segala apa maklumat yang leh dipakaiguna. Tapi sebenar-benarnya suke berdiari sejak duludulu zaman kekecik. Tapi mase zaman dedulu berdiari kononkonon RAHSIA tapi tetap diceroboh. Dan skang bile dah tau ade nya blog yang serupa jugak diari tapi berkongsi dengan readers so sangat like lah kan? Xkisahlah xde orang baca pon.. Cerita pon xlah hebat mana cuma banyak mengenai perihal hidup yang bersederhana dan juga kisahkisah karenah anakanak. Bila dapat menaip dan bercerita perihal anakanak hilang rasa stress.

Maaf seandainya ade pihak-pihak yang kurang berpuashati dengan coretan yang terdapat dalam blog aku selama aku berblog. Hanya berkenaan diri sendiri dan xde niat nak mengguris mana-mana pihak pon. Jika ada yang terguris perasaan tu,aku memohon ampun dan maaf seikhlas-ikhlasnya jauh dari sudut hati ini... siyes ni! mintak mahap bebetul neh..

Sejak 2009 aku berblog dan sejak anak sulung baru menjengah dunia hingga lah skang anak pon dah masuk 3.. apa maknanya tu? Maknanya,, aku tu dah tua. Tua ke? X lah tua.. sedang-sedang nak masak kata orang..haha
Makanya..mulai arini aku dengan rendah diri memaklumkan yang blog ini yang selama ni aku guna AKU untuk kata ganti nama akan ditukarganti kepada ahkak.. ;)
Sebabnya ada orang kata cam kasar lak guna kata ganti nama aku tu.. padahal luarannya ahkak/aku ni sangat jarangjarang guna perkataan aku walaupon dengan rakan sebaya. Pasti guna nama sendiri macam fifie ke,sue ke utk berkomunikasi. Rase janggal nak guna aku dengan orang yang xbape biasa.. Tapi dalam blog ni setelah bertahun tetibe datang kesal menggunakan kata ganti nama aku..

Maaf ye kengkawan :)

Kalau ade yang sudi bace blog yang xseberapa ni di kesempatan ni ahkak nak ucap mekaseh lah bebanyak ye. Segala salah dan silap selama ni ahkak mohon maaf. Dan coretan-coretan selepas ini diharap dapat digunapakai utk kita kita dibelakang hari dan juga hanyalah sekadar coretan yang lahir dari hati kecil ahkak je. Setiap teguran anda-anda amat ahkak hargai.. Mekaseh :)

Maaf ye :)


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**