Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 1, 2012

beday party withOut him... =,(

As salam ...

cite dah basi ke??belom lagi lah..memang ler beday aku dah dekat nak basi..tapi rasenye baru je kot! 28/02/2012 kan???so baru lagi kan..tapi baru semalam berkesempatan meraikan majlis kecil-kecilan buat aku.. kebetulan abah pon ade dekat rumah..

sangat-sangat terima kasih kepada mr.huB yang cintanya xpernah padam dari hati kecilku ini,Encik Mohd Noriman Bin Sa'ari sebab sponsor saye kek secret recipe. Sedap sangat cheese cake yang bie beli tue! memang terbaikkkkk ler..

terima kasih tak terhingga buat kakak aku,Norazalina dan abah kesayangan,Encik Sulaiman Bin Md.Shah sebab sudi menaja KFC di majlis kecil-kecilan saye..hehe **sharing is caring... terima kasih kepada emak tercinta,Puan Pauziah Binti Ismail belanja kekacang,keropok dan jugak air-air gas yang mengembungkan perut saye..huhhuhuhu
terima kasih pada yang sudi hadir dan juga yang xdapat hadir..hahaha **tapi dapat tapau an?
terima kasih kepada yang beli adiah mug yang sangat suweeetttt,Saufi ShafiQ...
terima kasih kepada yang terkangkang-kangkang balut adiah tapi kantoi sebab uyan pecah lobang tapi sebab sian kat tukang balut adiah,makcik kesayangan Anizah Binti Bahusin..saye terpakse buat-buat terkejut dapat adiah..hehehe
terima kasih kepada makcik saye yang sabar,Suzana Binti Bahusin sebab sudi masakkan saye bubur tepung yang sangat sedap sempena ari jadi saye..walaupon dah tua tapi tetap nak manja-manja ngan kamu!
manja x aku???hahahahahaha~~suke taw..bila dimanja-manja di ari istimewa ini..rase disayangi..mekaseh semua!

tapi walau ditaja tapi saye sendiri yang memandu kereta pergi beli semua benda nak dimakan. xsampai sejam pon aku laju-laju ngan emak,nenek dan anak-anak gi Dengkil jap..Niat ati nak ke Alamanda tapi aku kan dah tekad xmo makan KFC kat Alamanda sebab kes dia bagi aku ayam keras cam batu ritu..alasan,,"terlebih masak..tah ayam bile ko panaskan balik.."cetttt!
terus lari jap Dengkil..lagipon KFC situ xsesak macam tempat lain. Yelah,,pekan kecik kot. kecik-kecik pon sume ade.... =)


selesai solat Maghrib dan semua ahli keluarga pon dah ade..bermulalah sesi potong kek!
haisshhh,,xyah nyanyi2lah..nanti saye nanges..hehehe
tapi touching taw,,sebab sume pon sporting sebab nak jugak nyanyikan lagu beday buat beday makcik nie...hahaha **mekaseh semua!
umur saye dah 26tahun.. =)

seronok macam mana pon tetap bersedih sebab tahun ni potong kek disaat mr.huB sedang mencari rezeki.. Tapi awal-awal dah simpan siap-siap untuk orang yang aku cintai..balik nanti bagi makan sampai kenyang..hehe
semua nie adalah kenangan sebab benda nie lah yang akan wat aku tersenyum sorang-sorang bile kenang balik..saat-saat ari istimewa aku bersama insan-insan tersayang sekeliling aku.
sesungguhnya aku sayang setiap orang yang dekat ngan aku..
Aku sayang emak dan abah
Aku sayang emak dan bapak mertua aku
Aku sayang nenek aku **juga atok usin,atok ismail,atok md.shah ngan wan
Aku sayang suami aku
Aku sayang anak-anak aku
Aku sayang adik beradik aku
Aku sayang makcik-pakcik aku
Aku sayang ipar duai aku
Aku sayang anak-anak buah aku
Aku sayang sedara-mara aku
Aku sayang kawan-kawan aku
semuanya pon aku sayang...
mekaseh..walaupon majlis nie sangat ringkas dan serba sikit tapi kite berkongsi bersama meraikan ari bahagia nie...mekaseh semua! love u alls so much!!!

sayang abah..ala manja-manja tue~~

mucuk-mucuk emak...
meh nak cium pipi sket!!! =)

nenek kesayangan yang sentiasa ade dalam hati..kuikui
ateh syg nenek!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**