Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, December 9, 2011

sudah nyorok! sile carik~~

As salam....

baru sudah berblogwalkking,,sonok bace entri c33ramoon yg pasal Masuk dalam laci adalah best tue..!
mmg best agaknye si keisha tue dok dlm laci..bebudak mmg suke wat mende2 pelik ni kowt!
cenggitu lerw gaks ngan si kecit tomey aku..hobi dia semenjak dua menjak nie adalah menyumbatkan dirinye ke dlm lemari tibi kat umah..


lemari tue mmg aku kosongkan sejak dia dah pandai masuk dlm itu lemari..begitu jugak kat umah mak..lemari mak juga adalah mangse utk si kecit tomey menyumbatkan dirinye..
persoklannye!!
adakah best duk lam lemari / laci ni anak2 syg?? =)
main2 sekijapan pastu berlari2 anak nk masuk lam lemari lagiks..
terase2 mcm aku laks nk masuk lam lemari tue..sbb nak taw bape bestnye dpt masuk lam lemari tue..tp sile trime hakikat pn.Suzira yerw?yg size bdn kamu adalah x bersesuaian dgn lemari tersebut..makanye niat terhenti disitu!
disebabkan si kecit tomey suke sgt masuk lemari smpai mr.huB terpakse cabut cermin pintu lemari tue sbb bile dia dah masuk kekadang dtg mOOd tah ape2 dia ,,si kecit tomey leh tutup pintu lemari tue..
perghhh seram bile PK psl keburukannyer..ye ar!korg bygkan klu dia duk lam lemari yg bercermin pastu kiter xhengat tempat nyorok dia..kena lak xpandai bukak lemari kan ke dh jd kes naya?biarlah lemari rumahku x bercermin asalkan anak2 aku dibawah tahap selamat. itu lagi penting~~
so kepada ibu bapa yg de anak2 hobinye lebih kurang anak aku nie perketatkan kawalan supaya tiada perkare buruk berlaku...
biar bersusah2 dahulu menjagenye jgn menyesal di kemudian ari..kn?

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**