Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 7, 2011

yeehaaa~~akhirnyer!!!!!

As salam....

betapa hepinyer bile tgk kedua2 puteri kesayangan aku pown hepi...aku rse sume ibu2 pown rase pe yg aku rase..tol x??tp kn mcm mane plak de kes yg bayi2 kecil xberdosa dibuang ibu sendiri??
xsayang kerw dorang pada bayi yg dikandung 9bulan tue erk??xkan xde rase perikemanusiaan mase nk buang bayi tue mcm buang sampah???pe perasaan dorang erk mase buang bayi2 yg suci tue??takut kerw???bangga kerw???sedeyh kerw???gembira kerw???ish3....mmg dunia dah berada di akhir zaman...buang2 bayi dah jd mcm perkara biasa di kalangan kite skang nie..ntahlah~~
Al-fatihah buat bayi2 yg menjadi mangsa kekejaman manusia bertopengkan syaitan tue...
sebenarnye en3 rini aku cuma nak berkongsi rase bahagia...bahagia melihat perkembangan anak2 yg makin membesar...aku xleh klu sehari xdpt tgk anak2 aku...rase seperti kekurangan bila balik kije xtrus amik si kakak syg ngan si kecit tomey..walaupon kdg2 aku leh jerw trus balik umah dulu nak rehat2 sbb aku balik kije kui2...org bese amik anak kn kui5...tp rase cam kejam jerw biar anak2 tertunggu aku balik..mmg len perasaan bile dah ade anak sendiri nie..aku dh rase! bangga seyhhhh
en3 sebelum nie aku de cerita yg ari ujung minggu aku adalah ari melayan karenah si anak2.. nak2 lagi karenah si kakak syg yg dah pandai meminta2 tue..ikutkan sajorkkk!!tp sejak minggu lepas si kecit tomey pon dah pandai suh aku layan karenah dia plaks...ajaran si kakak syg.
si kecit tomey dah pandai lalak2 mntak masukkan dia dlm kolam mandi kakak dia..xboleh tgk kakak dia berendam..dia pon bantai lalak2 mntak bukak baju suh letak dlm kolam supaya boleh dia berdebash-berdebush ngan kakak syg dia....


saya dah pandai dodok sendiri mandi lam tolam~~
ummi bg..
yeeehaaaaa!!!!

aiyoooo
nampak munT_T lorhhhhh

bajet pegang tepi kolam tue leh tampung dia ar tu..
wahai anak~~
kolam tue xkuat nk tampung awk
awk lom pandai duduk..
hati mn xgundah kengkwn!!!si kecit tomey xmau dipegang..bajet dah besar sgt..duduk pon terlentok2 lagi ade at nk duduk sendiri dlm kolam ko..kang kalu dh tersungkur tersedut air kolam+air kensing kakak dia baru taw!!haissshhhh lah anak...mungkin perasaan dia,,rase dia dah besar sgt kowt!bila di angkat bwk kuar dari kolam,,lalak2 mcm kena cubit..bila letak balik gelak2 tunjukkan sgt kegembiraan dia...tapi pe pown syg~~gembira kamu adalah gembira ummi juger!!!!aku rase hepi bila dapat luangkan mase yg lebih tuk si kakak syg ngan si kecit tomey..mmg lengkap rase hidup bila dpt hepi2 sama cenggitu...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**