Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

X tahan ....

As salam ...

bile kiter dok ngongngeng2 kat org len,,de sore2 yg kate kiter nie xbersyukur ..bkn xbersyukur!!
selama nie berbelas2 intebiu Gomen yg aku dah gi..tp sume resultnyer adalah hampa..klu aku yg dah berbelas kali intebiu dan bile resultnyer adalah kecewa..knape org boleh kate aku xbersyukur bile dpt kije ngan Gomen ??pdhal kat luar tue berjuta org lg cuba tuk dptkan tempat mcm yg aku dah de skang nie..aku sgt bersyukur dpt kije nie..wlu de kengkwn yg aku kenal kater pe yg ko nak bangga sgt kije Gomen tue??setakat arap pencen xseberapa tue ...kate lah pe ko nak kate!!
tue mulut ko ...aku bersyukur,,sbb sekurang2nyer aku de kerjaya aku dan aku xperlu meminta2 dari org len tuk beli sehelai spender..rite?
cam yg korg taw ..aku skang dah setahun lebeyh bekerja kat IPD KAJANG..gi balik gi balik...alih2 aku ke tempat asal ku juger!!mase memula aku dtg ke pejabat baru....
OWWWHHHMAGUESS!! sgt terkejut sbb keadaan opis yg sgt sedeyh..ye ar sebelum nie kije kat tempat yg serba canggih tup..tup..dpt keadaan pjbt yg sgt sedeyh..ari pertama aku dah dihujani dgn soklan2 yg agak sedeyh dr kengkwn seangkatan yg same2 lapor diri pd ritu..masing2 meluahkan rse ketidakpuasan ati..aku xnafikan aku pon de ckp2 sket ar...memula!!tue pon sbb terkejut..
ari demi ari aku cuba berusaha terima seadanye keadaan opis aku..dr mule berkongsi meja,dgn xde komputer,sistem PABX yg agak sedeyh..sume aku cuba tangani dgn ati terbuka dan cuba terima seadanya..skang aku dah mula selesa di tempat kerja baru...KKD yakni Ketua Komunikasi Daerah iaitu SM Ariffin pown dah berusaha beri yg terbaekkk tok staff KTA dia..
aku sgt2 hargai usaha dia....
tapi!!!!!!!!!de satu benda yg wat aku xtahan dok kat sini.....
tolong ar encik2 polis yg ade dlm ini pjbt...fahamilah sy!!!aku xtahan bau rokok yg korg isap tue.
klu setakat 2-3btg yg ko isap leh dimaafkan lagiks..ini dah mcm keretapi aku nengok..pas abis sebtg,,ko bkr sebtg lagiks..abis sebtg,ko bakar sebtg lagiks..klu rokok yg ko isap tue jenama Dunhill kerw Marlboro ker mungkin ar aku xlemas mn sbb aku taw cenggane rsenyer..ni ko isap rokok Indon cap Gudang garam yg agak perit baunyer tue...aduyaiiii!!!!lemas ar idung aku nie.
pelik ar~~~mcm mane mereka dibenarkan isap rokok dlm pjbt??selama bertahun2 aku kerja dgn Gomen(sbg pekerja sambilan) dan dah byk tempat aku kije dgn swasta tp xpernah de pown undang2 yg membenarkan staff dibenarkan isap rokok dlm pjbt....tp kenapa benda nie terjadi dlm IPD KAJANG nie??tensen ar aku cmni...benda nie lah yg selalu dibangkitkan klu de meeting..tp xde pe pown care nk selesai...sume pown wat bodo jerw!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**