Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 13, 2011

niat ati nak ke Nilai3..alih2 smpai ke sepital!!!

As salam....

sabtu yg lepas de tragedi...kakak aku sibuk ajak aku gi Nilai 3.dari pg tue dia dah tepon...memula mmg cam malas nak gi sbb Nilai 3 tue jauh sbnrnyer..klu ikut highway x ar jauh mn..tp disebabkan kemalasan melanda ckp ar jauh kn??tapi aku nie sgt ar mudah kesian..pas jerw mr.huB gi kije...
aku ngan mak gi umah nenek jap sbb nak membungkus goodies tuk wat besday si kakak syg ngan tia nnt...niat ati pas siap2 membungkus ptg sket nak ar bwk kakak gi Nilai 3..baru jerw duduk membungkus tetibe adik kol!!!
"teh,,balik jap..kakak sakit perut sgt.."
aku pon balik...balik2 tgk kakak dah terbaring lam bilik dia..xbercakap sepatah pon..naik riso aku..maunyer xriso..td sebelum aku gi umah nenek sihat walafiat jerw dia..tetibe tggl sekejap balik dah terbaring lesu kat umah...aku tnye langsung xdijawab..aku pon kunun2 nak mengangkatnyer..tp xlarat~~~gayanye mmg dia xdaya langsung nak bangun..terpakse suh anak buah aku a.k.a abg men gi panggil pokcik aku yg paling dekat..cik mamat!mungkin sbb dgr nama cik mamat wat kakak aku jd kuat sbb segan kowt...pelan2 dia bangun nak masuk ke kete...
pe lg.....berdesup aku ngan cik mamat bwk kakak gi sepital putrajaya...sampai2 jerw trus kakak ditolak masuk bilik semikritikal...punye ar lame aku,cik mamat ,abg men n umai(anak kakak)
tggu kat luar..pastu dia panggil aku masuk sbb nak antar kakak gi jumpe pakar puan kowt.
makanye naik ar kami..dari wad kecemasan ke wad bersalin..dah mcm tggu org bersalin laks!!
dari kui 3ptg smpai ar kui 7ptg kami bertapa kat sepital..alih2 kakak panggil suh kami balik dulu..kami pown balik umah jap...sesampai umah trus nyusukan si kecik comel..xsempat makan xsempat minum trus gi balik sepital..tapi kali nie cik a'an laks ikut..bwk dua budak bising itu..sape lg klu bukan shulhan & zuyin..budak xberenti bercakap...hik3~~gi sepital antar barang sbb kakak masuk wad...tp Alhamdulillah mase kau naik tue nmpk ar kakak dah okeyhhh dari mase memula aku antar dia td.pas bg2 barang sume aku pown balik..kui 10.30mlm baru smpai umah dan jumpe anak2..perghhhhh sibuk smpai aku terlupe janji aku pd kwn2 kesayanganku..
ikutkan ri sabtu ri tu aku nk jumpe intan yg dtg dr kelantan..tp dia stay umah has...mmg dr pagi tue aku dh ngat nk gi..dah mntk ijin dari mr.huB pong!!tapi nak wat cenggane xde rezeki kiter nak bertemu..mungkin len ari kiter leh bertemu kowt..maafkan su erk ntan & has..bukan sesaje xmo gie...mmg nak sgt jumpe iman & yaya....
dan semlm pas doc check kakak dan semuanye dlm keadaan baik kakak dibenarkan balik...tp kena trus follow up kat sepital bermula bln depan...hurm nilah dugaan namenyer..
de hikmahnye nape aku rse malas sgt nk ke Nilai 3..cuba korg bayangkan klu dah smpai Nilai 3 mase tue x ke haru??xmemasal berguling kat tgh2 Nilai 3 menahan sakit tue...lenkali kiter gi erk??

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**