Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

nanges nk serim!!!!

As slm.....

skang ni si kecit tomey dah ade 4btg gigi atas dan 2btg gigi bawah...umo baru 8bln tp kehendak cam budak yg dah besar sesangat...mkn xmo bubur dah,,nak nasik dibanjiri sup..boleh?
pe yg org mkn tue yg dia nak..selagi xdpt selagi tue ar dia nyanyi lagu xberirama~~layan!!
susu dia botol kecik,,xmo..nak rebut jugak botol si kakak syg yg 8aunz tue..hailah anak...mcm2!
tapi maaf yerw syg..ummi xleh ikut sgt kehendak kamu sbbnyer klu kamu mkn benda keras nnt kamu ssh u'uk..de betoi kerw??sesekali boleh tp kalu selalu sowi~~~~kekadang bila xbg pe yg si anak nak rse xsampai at,,bila dah bg dia sakit perut xmemasal dah susah at..bis pe nak buat??
baru2 nie aku dan mr.huB bawak si kecit tomey ngan si kakak syg beli2 susu,pampers dan keperluan2 len mereka..itulah kelemahan mr.huB..sgt2 ar xsampai at nak tggl anak2 walau pon sekijap..klu ikut aku,,sesajo nk kuar beli barang2 keperluan better tggl sekijap ngan mak pastu vavavroommm berdesup beli brg lelaju siap balik..settle!tp tak..mr.huB tetap nak bawak puteri2 kesayangan dia tue..klu dia hokey,,aku pe lg..dia nk dukung..hokey jerw!!klu dah hangkut si anak2,,makanye kena ar layan kehendak mereka kn??yg si Carrefour nie pown pandai taw!!
depan2 pintu masuk dah letak pondok org juai sekerim..pe lg??lalak2 ar si kakak syg mntk beli..
si kakak syg tue xde lah hal sgt ar..sbb dia pon dah bsr..dah tua katenyer!!abi dia pon layan kan ajer..tetibe si kecit tomey melalak2 plak..cam kena cubit.aku hengat kn ngape..bila abi dia suap sket sekerim tue dia diam pastu dah dpt rse trus lg nanges..bg rse dh xmo..ropenyer!!nak pegang sendiri kata ko!!dia tgk kakak dia de sekerim kat tgn dia pon nak...ha~~hamekkaw!!!
mau xmau,,mr.huB belikan satu..pas dijilat sume sekerim biar tggl btg sekerim jerw..dia bantai lalak juge..xmau!!nak yg de sekerim..Ya Allah..bijaknye si kecit tomey nie..tu je ar kije dia sepanjang jln nak masuk kete...lalak diam lalak diam...
diam...

lalak...

diam...

lalak...

diam...

sebbek anak kecik klu yg wat pangai tue anak bsr siap kamu balik umah nnt...aissshhhh ummi dia garang taw!!garang kejap jerw..pastu nanges2 sbb sedeyh tgk anak kena marah....bila si kecit tomey wat pangai cenggitu kn tetiba aku terhengat pangai si kakak syg mase memula mntk sekerim..sejibik!!xcaye baca....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**