Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

kuya-kuya si kakak syg dh mati =,(

As salam...

baru bape ari tgglkan umah,,si kuya-kuya kakak dah mati...aku hengatkan hidup lg..aku usik2 xgerak2..kompom sudah~~kuya-kuya nie si kakak syg beli kt downtown Kajang mase kami gi mkn2 kat Sekinchan Ikan bakar ritu...bape2 minggu yg lepas mr.huB de ckp nk lepaskan kuya-kuya tue sebelum dia mati..alih2 xsempat lepas dia dah mati dulu..
pagi td pas si kakak syg bangun dari tdo aku bgtaw ar yg kuya-kuya kakak dah mati...dia pon ckp "shian kuya-kuya kn mi??"pastu dia ckp lg.."kuya-kuya...kakak sowi erk???"
aku tnye ar.."nape kakak sowi kat kuya-kuya??"...
taw pe dia jwb....
::"kuya-kuya xmrh pon ummi kakak ckp sowi kt dia"::
mksud dia..kn kuya-kuya tue dh mati...bile dia dh sowi & kuya-kuya tue pon xckp per2 tue mknenye kuya-kuya tue langsung xmrhkna dia ar..kirenyer dosa dh xde r sbb wat kuya-kuya dia tue mati...
mcm2 ar kakak ni taw....sedeyh gak ar bile tgk kuya-kuya tue dh keras kejung cenggitu..tp nak wat cenggane?dah umo kamu xpanjang..ikutkan aku mmg dah xmo langsung bela pe2 pon pets lagi lam umah aku..sbb SERIK...xmo lagi sedeyh bile dah syg2 tetibe jd cenggini...xmo!!!
tp...mr.huB de berkenan kt kucing umah mak...nama kucing nie TUPAI..bkn minat kat TUPAI nie...dia dh tua..nak watpe?TUPAI nie dlm pantang sbb baru pas melahirkan...de 3ekor anak kucing yg cantik...mr.huB nak hangkut kucing-kucing nie bawak balik pas dah abis pantang.. aku MALAS hokeyyyyyy~~~tapi xpe sbb mr.huB yg rajin nk bela kn???jgn wat hal sudah!!!

kuya-kuya yg dlm kenangan

sowi erk kuya-kuya....

keras kejung dah kuya-kuya

kami akan windukan kuya-kuya..... =(

tggu lak esok2 aku post laks pic kucing2 yg mr.huB nak sgt tue yerw.....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**