Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 13, 2011

hepi besday si kakak syg... (",)

As salam...
13 Jun 2011
genap usia si kakak syg 3thn
sekejap jerw rase
tup!!tup!!
dah 3thn..
sowk2~~~
pejam celik pejam celik
dah 13tahun plak...
pastu
23tahun!!!
mase tue lagi sedeyhhhh
ish...ish...
pe yg nak aku smpaikan sbnrnye nie?
aku rse sgt terharu..
xsangke anak dara aku dah 3tahun~~~he3


disebalik citer si kakak syg nak menempuh umur baru nie...
2-3 ari sblm sampai tarikh 13 Jun ni,,,mak aku kater mulut si kakak syg mcm bertih jagung..
pok..pek..pok..pek.. jerw sepanjang mase xbenti...xtaw pe kes!!de jerw cite dia...
pernah satu ari tue dia tnye aku..
"ummi...lulu-lulu ummi dalan2 mn ngan abi?"
~~dulu2..ummi g jejalan mn ngan abi?~~

tue lerw soklannye..pe yg aku nk jawab??ke taman bunga??ke syurga???he3...pe lah yg terbayang kat pale dia kn??tetibe dia bg soklan cepumas kat ummi dia nie...
mak aku kater budak yg tetibe jerw xbenti bercakap nie pastu kena plak nak beralih umur nie mesti nak demam...aku pon HA...kan aje lah..ropen2nyer mmg btul...semlm seharian si kakak syg nmpk letih..main kejap baring..main kejap baring..aku tnyer ar
"wawa nape??pening kerw???"
"x ar...wawa penat bashuh bantal"

tetiba ko!!!!
bile plak aku suh dia basuh bantal..sesuka ati jerw..dah xsihat cenggitu pon de ati nak wat cite lg tue...memacam ar bdk kecik ni taw!!!rini mase antar dia kat umah mak pg td,,bdn dia terasa panas..mesti majuk lg sbb mlm td dia nanges ajak turun funfair yg de kat putrajaya tue..niat ati nak jenjln duk dlm kete jerw nk bg dua2 puteri tue tdo jer..alih2 smpai putrajaya nmpk de funfair berdekatan ngan tempat dorg wat AF tue...memula si kakak syg dah pejam..
mr.huB gatai2 dok kejut suh bangun..dia bangun2 jerw trus terpandang lampu2 funfair..dah mcm memanggil lah gamaknye tue..tibe2 dia nanges2 sbb nk turun..mn leh syg!!!ummi kan pakai baju tdo jerw nie...kantoi sudah!!!tp bkn baju tdo jenjarang tue..baju tdo sopan gitewww~
kan dh kate niat ati nak jenjalan duk lam kete jerw kn??harus ar selekeh2 jerw!sudahnyer terpaksa ar abi dia janji akan bwk dia ke funfair tersebut ini mlm.......JANJI syg~~~mlm nie kite gie erk???
pe pon...
ummi nak ucap
selamat arijadi yg ke-3 syg
pe2pon yg berlaku
ummi tetap syg awk!!!
itu janji ummi~~~
ummi selalu harapkan yg terbaeeekkkk tuk kamu!!
juge xlupe...
nak wish besday pada kakak kesayanganku
ko lerw sorg2nyer kakak yg aku de dlm dunia nie..
nmpk x aku syg kat ko??
smpaikan besday anak aku pon aku nk share ngan ko!!
he3
tue tndenye aku nk suh ko ngat kami
jgn pernah lupe besday anak aku tiap tahun
jgn lupe bg adiah taw!!!
syg kamu berdua!!!




No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**