Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

hebat ke ko ??

As salam ..

kengkadang rse belog aku nie dah mcm tempat meluahkan perasaan lak~~tp ni lah suka,duka asam garam kehidupan....
semlm ati aku dah ar kacau sbb aku dgn sendirinyer melancarkan kempen majuk selama 2ari jerw ngan mr.huB,,pastu de plak sorg pompuan tue wat aku panas ati di pg ari...
cerita bermula~~~

pagi sebelum bertolak gi kije aku singgah kat Petronas,Precint 16 ..bkn tok isi myk.Cuma nak cocok doet mr.huB dan beli nasi lemak daging rendang kat Petronas tersebut!!tahapeapetah kn??
td kate majuk ngan mr.huB ..tapi rembat kad bank dia sebelum gi kije kt dlm poshbag dia pastu tulis note yg agak tahapeapetah...POYO kn???majuk mmg ar majuk..duit dia duit aku juger!!
siap2 ambil&bayar,,zasssssss aku menuju ke kete..sesampei kat kete..mase nak masuk dlm kete,,lalu sorg pengpuan ngan anak keciknyer di sebelah kete aku...gaya cam nak antor anak ke taska..mase dorg lalu sebelah kete aku tue aku dgr ar perbualan antara si anak dan si ibu yg agak mengong mengajar anaknye bagaimana care menjadi BONGKAK!!**boleh kerw pakai ayat tue?
si anak ~ mak kete ni hebat x?
si mak yg bengong ~ X (dgn kuatnyer mcm saje2 jerw nak suh aku dgr)
si anak ~ kete nie? (sambil menunjuk jari ke arah kete depan aku lak)
si mak yg bengong ~ xjugak!!!!
waklu ar!!!!!!ko pon antar anak jln kaki...kecoh kete org xhebat..weyhhh minah!!!
sekurang2nyer aku de kete taw ...wlupon ko de kete BESAR mn pong,,,klu duk simpan kat umah pastu antar anak gi taska jln kaki bek xyah beli kete ...bek ko beli beca jerw!!!aku dah ar ati tgh bengang pepagi lg ko dah bikin panas...biar lantak pi ar kete aku xhebat pong....kete aku,,bkn kete ko!!!
patut kerw ajar anak2 ckp cmtu ??

2 comments:

erniey said...

wah...bengang betui ko ngan minah tu..relaks arr der...tp betui gak pe ko ckp tu..ade ke ajar anak ckp cmtu..nnt ble anak tu dh bsr ckp cm tu plak kt mak dio..bru dio tau..
pe2 pown..ko tu byk kan bersabar erk..
chaiyokk...

mrS May said...

mase tu jerw ar bengang..skang dah hokey dah!!mmg xpatut ar ajar anak cmtu kn??sowk2 anak nmpk moto/kete org buruk2 depan2 org ckp cmtu..kn xmanis cmtu...tahapeapetah mak pangai cmtu....

Post a Comment

**happy family**

**happy family**