Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

xtvt malam ari =)

as salam...

sejak dah membesar ni si kakak syg mmg byk ragamnye..mengalahkan si adik lak pe'elnye..
skang ni dh pandai mntk nak gi skulah..si kakak syg kate dia dh bsr,dh boleh gi skulah..mmg dia rse dia dh bsr,,tp ummi still rse yg kamu tue kecik sesajo syg~~cmne erk mau lepaskan dia gi skulah??
riso je sbb dari kecik sampai umo skang ni dia dah bese ,duk ngan nani dia..(nani=nenek)
mak aku kate kalu dia dah nak sgt gi skulah antor je ar thn depan...pastu nengokkan 2-3 ari,,kalu ok truskan tp kalu x ok setakat ari tue je ar..mslhnye di sini de kerw skulah yg bg dia masuk cenggitu??kalu de yg mengetahui mntk information sket sbb aku ni baru la ni nak menyekolahkan anak..he3
terasa tua sudah!!de lak masalah len bila dah pandai mntk skulah nie tiap2 ari tdo lewat mlm..
tu lah yg merisokan aku lg..sbbnye kalu dah tdo lewat cenggane lak nk bgn pagi gi skulah??
asal mlm menjelma mesti dia teringat "xtvt malam ari" dia tue..cam dah set kat kepala dia asal mlm je nk wat xtvt dia tue...
satu utk teletubbies satu lagi tuk upin&ipin

xkire kui bape pong tetibe terhengat trus kena bukak
kalu x
nangis lalu~~


biar je ar sampei mate lelap sendiri pastu baru leh angkat masuk bilik

sbb itulah ummi dia dah lame xonline di mlm ari..sbb tu lah!!!!!dia jerw dok ngadap kedua2nye sekali..sudahnyer terpakse ar ummi ngadap je muka abi dia...hahahahaha
persoklannye di sini adakah budak kecik yg meningkat umo mmg sukar tdo ???de mak2 len kerw yg mengalami naseb cam haku atau aku sorang jer yg mengalami permasalahan seperti ini..
uwa!!!!kekadang penat taw melayan karenah si kakak yg mula membesar nie..mau2 lagi sejak ade adik..pe adik pakai dia nak pakai..pe adik mkn dia nk makan..pe adik main dia nak main..
tapi dalam karenah2 dia tetap ade yg wat aku rse sgt bahagia....pe pown da best ar bile dpt spend time dgn anak2...makin besar anak makin kiter rindu saat dia kecil dulu...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**