Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 10, 2011

baby tecit lagi!!!

As slm....

ari cuti adalah ari bersantai2 aku bersama kedua2 orang puteri terchenta ku itu..he3
tiap kali ri cuti aku mesti kena layan karenah si kakak syg dan si kecit tomey yang secara tetib
e ragam nyer len dari ari bese..tapi xkisah.mayB dorang pown paham ri senin hingga ri jumaat ari letih ummi sbb ari bangun awal pagi..ri sabtu dan ari ahad adalah ari bersenang-lenang di rumah.
makanya ari sabtu dan ahad jerw ar ari mereka nak wat perangai sket kn??pe de hal???
layankan saje sudah!!!tapi kadang2 nek gak temperature ummi bile dibuli sesajorkk kan??
pempaham sudeyhhh..penat sbnrnyer jadi surirumah nie walau xsepenuh mase..tapi penat cenggane pown bile tgk muka anak2 ilang letih trus tukar jadi hepi senantiasa..
si kakak syg tiap kali de kelapangan di ari sabtu&ahad mesti nak kena layan dia mandi kolam depan umah...mase tue ar aku bertungkus-lumus bukak kolam express dia..masukkan air..suap mkn kat ctu..tunggu dia bermandi-manda..xkn nak biar dia mandi sengsorang
posing tatap ada~~

mandi xde 5-10minit...mau2 setengah jam!sebbek ar aku nie ummi yg penyabar..he3
dah siap mandi nak buang air dlm kolam..sidai kolam bg kering..pastu bising2 suh mr.huB gulung2 kolam tue balik masuk kotak aku pandai bukak jer..gulung balik xpandai sbb sok2 kompom nak pakai lagi..xkan nk pakai buang lak kan?ari sabtu pakai ari ahad buang.sabtu depan nak pakai beli baru,,,kopak!

sebbek xnmpak T_T

dah puas berendam sakan dlm kolam tibe mase layan si kakak syg tgk tb lak..dari channel 612,613,614,615..pasang dvd lak..dari ngangkung,hantu kak limah,zoo dan tah ape2 lagi dvd yg dia suker..sume ikut suker dia jerw..suker ummi xde saper nak kisah..wawawawa
dah tue susu lak tah bape botol sehari pown xtaw..sekijap2 susu,,sekijap2 susu..padahal baru abeshh sebotol dah mntak susu lagi..tue karenah si kakak syg..
si kecit tomey lak klu sabtu&ahad jerw kompom trus xpandai isap puting botol..yg dia taw puting T_T ummi jerw...klu dah xreti isap botol makanye xde kije len ar ummi leh buat selain dari biar jerw dia bergantungan selama mana dia nak..dah tdo baru ummi leh bangun wat kije len..kalu x,,mau dia nyanyi lagu xberirama..layan kan sajorkk jugak!klu dgn ummi kan men payah nak suap mam ubat...berpusing2 tgn aku nak membelit si kecit tomey nak suap ubat..tapi len lak citer ngan nani dia..mak aku kate xde ar ssh mn..bese2 jerw!aduyai..
kena lak klu si kakak syg tgh bermandi2an dlm kolam tue kena ar aku ngankut juge si kecit tomey bwk kat luar sbb xkn nk biar dlm umah sengsorang kan??bile dia tgk si kakak syg mandi2 dgn syoknyer..si kecit tomey terlompat2 ar mntak aku masukkan dia juge ke dlm kolam tue..
xsemena2 td si kakak syg a.k.a org planet baru bljr bahasa bumi berckp..
"xleh ar,,babykan tecik agi..."

baby geget jari tgk kakak mandi kolam..sian

baby xkire..nak jugak2!

sian kat beby..sume beby xleh wat..alasan si kakak syg..baby tecik agi!!mcm dia dah bsr sgt!
ha3...tue lah gelagat 2 org puteri kesayangan aku...ade2 jerw!tapi demi nak puaskan ati si kecit tomey aku masukkan jugak dia kat kolam ngan kakak dia..ha!!kan men suke lagi dia ko!!
melompat2 siap renang2 lagi.,,lagak cam org dah besor padahal baru 7bln tue...
hailah anak~~~~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**