Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, April 9, 2011

2bulan awal potong kek..kes jeles besday abi!!

As slm...

mcm2 tol karenah anak sulung aku nie...sejak dah pandai bercakap.. mak kater org planet baru bljr ckp bahasa bumimase besday mr.huB tue de aku record video bg dia tgk..kes dengki tgk mr.huB potong kek trus melalak berhari2 mntk dibelikan kek juge...pergghhhh.
sebbek ar anak,,mau xmau ikutkan jugak kehendak dia tue..ye ar.rege kek pown bkn cecah ribu riban kn?pe ar slhnyer klu tue yg leh wat dia hepi..ptg semlm pas balik kije aku ngan mr.huB bwk si kecit tomey gi klinik sbb batuk+selsema dia xbaik2 lagi..kebetulan lak sebelah klinik yg aku gi tue de kedai kek...trus amek kek yg de pic2 Ben10 trus bayor..mase tue si kakak syg duk tggu dlm kete ngan nani dia...masuk2 kete trus jerit gumbira sbb dpt pe yg diinginkan...

sampei2 rumah tros nak tiup lilin katenyer...Ya Ampun nak oiiii~~
lom ri jd kamu lagi dh dpt tiup2 lilin..bagusnyer!!tapi aku ikutkan juge sbb aku hepi tgk dia hepi cenggitu..aku psg lilin pastu dia tiup lilin2 tue...xsempat2 nak tggu bulan6 erk syg??
hurm,,,,tu lah gayanye bile dah ade anak nie...ikutkan sajork~~
dah dpt tiup lilin tue nak potong sendiri pule..tetibe ati aku tersentuh...
cepat sungguh anak aku nie membesar...satahun 2thn tetibe dah besar..xlame lg dah besar jd anak dara lak..ish3
nape ar cepat sgt mase tue berlalu?kdg2 aku rase lom puas lagi dodoikan tdo dia,,tetibe dah besar..sedeyh beb!!mase dia tgh potong kek tue de insiden kelakar berlaku..
tetibe si kakak syg bersore..
"ummi,,,nak bakok"
puas aku pk..bakok tue menatang perw?aku pown tnye dia pe benda bakok tue..
kelian nak taw dia jwb perw??
"pat tak ket nie ar....ucop nak ni"
ucop tue bdk yg kakak jge ...owhh!!bakok tue ropenyer mangkuk...mangkuk tol ar~~
ha3..tu ar yg mak aku kate org planet baru bljr ckp bahasa bumi....
hai lah anak....kamulah penawar duka ummi ....ummi nak kamu taw..ummi sgt sygkan kamu hingga akhir hayat ummi...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**