Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

xhengat~~~sumpah!!!

As salam....
peristiwa pagi nie tol2 wat aku rase nak gelak goling2.
tapi bila aku gelak rase sgt kejam ar plak~~
citer nye cmni!!
sumpah aku xhengat..
mlm td aku tggu mr.huB kat umah emak..
mr.huB balik kije kol 11pm
pas mr.huB balik kije,,aku ajak mr.huB gi isi minyak kt p16
sementara nak tdokan si kakak syg ngan si kecit tomey
dowang ni pantang kena angin kereta
mulalah kuyu mata nak pijam je kije
ondaway balik dari petronas tue si kakak syg ngan si kecit tomey dah pon tdo
mr.huB gi kije nek moto jerw
makanya moto dia td tggl ar kat umah emak
sbb dia dah nek kete ngan aku kn?

selalu klu aku aku tggu mr.huB kat umah emak
sok tue pepagi aku dah kacau dia suh bgn amik moto kat umah emak..
tapi pagi nie aku slumber jer angkat si kakak syg ngan si kecit tomey masuk kete
salam2 cium2molot mr.huB
aku pown gi antor anak2 gi umah emak..
sampai lah kul 10.54am gitu
abah kol aku

abah:may xkije ker?
aku:keje ar..nper?
abah:dia gi nek per?kete,moto de kat umah nie
aku:~~alamak~~lupa ar!!

dlm ati mampos aku~~
makanya..
berploh2 kali aku mendail no mr.huB
haremmmm dia nak angkat
merajukkah???
mulalah rase bersalah tue menyelubungi ati aku nie
cewah~~~ayat!

tahkali yg keberapa aku dail no mr.huB
akhirnya~~~

bie:hello~~(suara org bgn tdo)
syg:bie...kije kol bape??
bie:seblas...(xhengat lagi tue)
syg:skang dh kui baper?
bie:seblas suku.....
syg:hahahahahaha(dah xthn nk gelak)
bie..sowi.pgtd xhengat.moto bie de kat umah mak.bie nak gi kije nek perw?
bie:jln kaki....

sedeyh giler aku dgr!!

nota kaki:ampunkan sy penunggu gua!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**