Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 16, 2011

tul ker dia xcemburu????

As salam....

tetibe jerw aku nak wat entri ttg cemburu..kengkorang pernah x rase cemburu??aku ngaku ar aku mmg kuat cemburu...sgt hokey!!!bkn sket2 cemburu~~kekadang sian gak ngan mr.huB aku.
tapi org selalu kaitkan cemburu tue dgn syg..betul ker cemburu tue tandanya syg???
klu btol mknenyer xslh ar aku cemburu kan???tapi naper erk...?mr.lelaki2 yg ado nie susah sgt nak tunjuk cemburu mereka?de yg senang nak tunjuk cemburu tue sampai tahap trok ar plak kn??
sampai bini nk gi kije pown xbg..tue melampau cemburu ar plak...de tue xleh tgk langsung bini2 nie dok borak2 ngan kengkwn lelaki..alamatnyer perang dunia kedua ar..de kes lak dah ar kuat cemburu bahasa plak nauzubillah!!!!dah ar bini tue nak wat itu ini xleh...pastu kena cacimaki plak tue..tue lagi hampeh...tue sume kes2 org yg xberkaitan langsung ngan aku...kes aku lak...?
aku xtaw ar mr.huB aku nie nape...susah ar sesangatnyer dia nak tunjuk cemburu dia..
mmg dia xcemburu kerw...?atau dgn kata lennyer dia xsygkan aku...?de geng2 bas skolah aku sume kater elok ar tue...dia xkisah!tapi len lak aku..aku klu leh sgt suke mr.huB aku nie cemburu..sbb mase tue nmpk yg dia tol2 sygkan aku.bg aku ar...org len aku xtaw!sbb perw aku kate aku rse mr.huB tue xde perasaan cemburu..?sbbnyer sume kengkwn lelaki aku adalah kengkwn dia..smpaikan satu ari tue ex aku de kol mntk tlg clear saman pown mr.huB aku leh kater "tolong ar dia syg..."kata kau!!!!aduyaiiii serba slh aku dibuatnyer..
xde reaksi cemburu langsung..dgn nada slumber dan xde tone cemburu langsung ko~~~
kdg2 aku sedeyh gak...nape mr.huB aku xcemburu..dia percaya aku 100% kerw??
bkn aku nak kater aku ni jahat atau perw..tapi aku sgt2 ar nak klu mr.huB tue tunjukkan sket rase cemburu dia..sbb dgn cara tue aku tol2 taw yg mr.huB mmg sygkan aku.tapi bkn ar aku kater dia xtunjuk cemburu dia tue mr.huB xsygkan aku...cuma aku xnmpk.
dia xkisah klu aku kater aku de kengkwn lelaki yg rapat ngan aku kt opis..aku kater ex aku kol mntk tlg2..aku kater aku terserempak ngan kengkwn yg pernah di'couplekan' ngan aku mase skolah2 dulu...aku kater umah yg kami gi raya tue umah mak mertua xjd aku...aku kater mamat yg de depan aku ni emsem ar...ishhh letih ar nk citer..pendek kater sume dia wat muka slumber jerw..mn pergi erk dia punyer cemburu?xkn pendam lama sgt....dari mase mula2 bercinta sampai dah de dua nie aku tggu...xkn dah kerepot dan dah bengkok nnt baru nak tunjuk cemburu...nk buat hape???hahahahahaha
saham aku pown dah xde langsung time tue..kata ko!!!!
tapi aku siyes mmg kuat cemburu...siyes gilerw..aku cemburu bila mr.huB citer psl kengkawan perempuang tmpt kije dia...cemburu klu dia kate umah kenduri yg kami gi tu adalah umah ex dia...sgt cemburu bile derw no pompuang len dlm phone dia...cemburu bile de kengkwn pompuan dia yg dok tergedik2 ngan dia...biar korg pandang laki aku xemsem pong...
aku tatap cemburu!

tolong ar cemburu...kdg2 letih ar layan perasaan cemburu nie...bila pk2 balik baru aku taw nape mr.huB malas layan perasaan cemburu tue...sbb mls nk sakit2 pale..baik pk benda len
yelah2....dah taw dh npe bie xmo cemburu..letih ropenye cemburu nie.

4 comments:

alyyani said...

hehehe.. cemburu ni bagus, tp kadang serabut memikirnya kan. :)

mrS May said...

tul tue.....wtper pk kn klu serabut jerw!!

aRuLnIezam said...

cemburu melambangkan kasih syg!!!

mrS May said...

tul tue dik~~~
tapi abg awk tue xpernah cemburu pong.
xsyg kerw????

Post a Comment

**happy family**

**happy family**