Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 8, 2011

spoil mood------>mau marah kah?

As salam...

semlm adalah tarikh si kakak syg follow up kt sepital..
waktu temujanji kui 2pm
aku lak harus ar amik cuti kan??cuti kn manyak
semlm mmg ari yg bz wat aku....
pepagi pas siapkan najwa najla..kena pi antaq mr.huB gi kije.
pas antar mr.huB kena lak gi jabatan pelajaran kat warisan..
haishhhhh!!!!sungguh bz aku semalam
kunun2 balik dr jabatan pelajaran tue balik umah nak ar main masak2
nak ar men"online" berbagai
nak ar menguli2 si kecit tomey
alih2 xsempat panas muntut aku duk..kijap jerw dah kui 1.30pm
dah kukatakan app. si kakak syg kn kui 2pm
makanya....
bergerak seawal yg mungkin
jarak sepital ngan umah aku xde ar jauh sbb tue ar aku berlengah2
masuk kete mr.huB kol suh gerak khas
amik mr.huB trus ke sepital....sampei2 seb de parking..klu x mau aku jd hulk hogan kat ctu
angkat sume kete yg manyak pastu buang jejauh!!!
hahahahahahahahaha ko boleh???
sesi mendaftar berjalan lancar sbb xde ramai patient
klu pagi mau aku tdo kat kusi menunggu tue..sbb pg punye ar ramai umat..
dah daftar trus aku gi kt klinik pergigian dan mulut kt pintu3
mase aku sampei tue de sorang jerw manusia sedang menunggu

aku pown bagi kad temujanji kt nurse yg de kat kaunter..sebbek ko senyum..klu x aku damn kt cni..he3

aku pown bajet xlama ar sbb mase aku sampei tepat kui 2.13pm
xde org pown sedang menunggu kecuali sorg tue
xlama pas aku duk de sorg mokcik ni bwk anak laki dia daftar lak
klu aku dpt no 4013 maka no dia adalah 4014

punye ar lama aku,mr.huB and si kakak syg melangok kat kusi menunggu tue
tetibe ko!!
elok jer no 4014 tue nek dulu kat screen..

hampeh tol ar....
dah kuar patient tue....no aku xnek2 lagi
aku rase org tue dah sampei umah agaknyer....siap tdo kowt.
tetibe nek no 4013 bilik 20...sama jerw!!!!
pe salahnye td bagi jerw no aku masuk dulu....???
harus ker bg kat org yg sihat jerw aku nengok masuk lu???
bis aku yg memula sampei nie ko suh tggu pe td????

nota kaki:xmo merungut lelebeyh sbb sok2 nak bwk anak gi lagi sepital yg sama

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**