Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

sempat kerw erk???

As salam....

mase memula ngandungkan si kecit tomey aku dah pasang niat nak susukan si kecit tomey hingga umur dia 2thn..cubaan yg aku terima ialah pas jerw si kecit tomey kuar,,nenen aku xmembengkak mcm xde susu...dia isap nenen pown cam xpuas jerw..hingga aku terpaksa amik ubat tambah susu.
pastu baru nmpk dia kepuasan dpt susu..
skang aku dah berjaya susukan si kecit tomey hingga umur dia 7bln...yg sedeyhnyer ari makin ari aku rase susu aku cam berkurangan..pe kah puncanyer??agak2 cam dah nak kekurangan jerw aku trus gi klinik amik ubat tambah susu..pastu hokey balik..pastu kurang lagiks,,pastu mkn obat,hokey lg..mcm tuelah rutin sampai aku nek bosan dah mkn obat..
si kecit lak dah tumbuh gigi..makanya terpaksa ar aku jadi mangsa geget dia...jap2 kang nak menggeget...jap2 kang nak menggeget...
si kecit tomey xmcm si kakaksyg..si kakak syg dolu2 mase kecit2 isap puting..si kecit tomey ni aku xajar..makanya terpaksa aku bersengkang mata nak tdokan dia...sbbnyer dia nak bergantung jerw kije..klu xde aku kat sebelah jgn arap ar dia nak lelap mata dia...
skang bile time memerah kat opis susu yg aku dpt xsampai pown 2botol..kekadang kan rase nak nanges pown ade bile susu xmo kuar....siyes sedeyhh geng..sbb kan aku kate dolu2 aku dah pasang niat tapi bila niat tue cam dah kesampaian rase kecewa yg amat...
tapikan sekurang2nyer andai aku xdpt nak wat sampai umur si kecit tomey cecah 2thn pown aku masih rase bersyukur sbb aku kire beruntung dpt susukan sendiri anak aku..
de separuh org tue susu pown xde nak susukan cmne kn??terpaksa ar bg susu formula...
TERIMA KASIH YA ALLAH.........
pada NAJLA NUR HIDAYAH......
semoga dgn pemberian susu dari ummi nie,,ummi harap sgt NAJLA jd anak yg solehah,baik,bijak,sopan santun dan yg seangkatan dgnnya....


~love najwa and najla~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**