Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 24, 2011

pening ar aku ngan dia!!!

.
.
.
.
.
aku : bila nak kawin?

dia : tah ar!!saper ar nak ngan org nie??dah ar x emsem,doit pown xde~~asal de awek jerw sume lari tgglkan aku..pe lah nasib!!

aku : dah engko memilih sgt...patut ar pown.

dia : arggghhh pompuan sume sama~~

aku : xde mknenyer....dolu2 de org syg ko wat xtaw jerw ngan dia..sibuk ngan xtvt ko tue.skang mau slhkan pompuan jgk?

dia : tah ar wak!!awk pown satu gelojoh sgt.gatal~~xsbr nak kawin..cuba ar dulu awk paham org.

aku : dah abes phm dah sbb tue ar aku cari lain..

dia : tol gak tue...klu awk tggu org dulu dah tentu awk xkawin agi smpai skang nie..jd andartu!

aku : tu r psl!!

sebenarnya kn aku nk bgtaw ko..
bkn sbb xphm..bkn sbb xsyg..bkn sbb xmo tggu
ni sume sbb dah jodoh
dah tertulis aku bkn milik ko
dan ko bkn milik aku
dah tertulis jodoh aku ngan org len..
sampai bila ko nk kenang cite lame
aku nk ko anggap aku mcm kwn ko yg len
aku xnk ko pandang aku masih lagi kekasih ko
sbb yg pasti
aku xkn balik lg pada ko
sbb aku xnk~~
xnk patah balik pd kisah dulu
lama dah aku buang jauh kenangan2 lama
aku xnk kenang kisah2 lama
sbb aku xnk jd mcm ni...

aku : nape xnk mkn?td kate nk mkn..order ar..aku dh kenyang..tggu ko dr pg smpai ke ptg dah bape kali lantak kat opis..

dia : xde selera...org dtg nak banje sbb awk dh tlg org ritu.nk mkn ngan awk alih2 awk xnk mkn.

aku : mkn ar...pe lah rope klu ko kurus kang?

dia : dah mkn...makan at!!

pe jerw perkataan yg kuar dr mulut ko pasti ayat sindir tuk aku
pe slh aku?
aku ker penyebab ko jd mcm ni?
aku tgk ko hepi jerw ngan kwn2 ko..

dia : bila tgk kwn2 len dh kawin menyesal plak org wat perangai dulu..

aku : ~~diam membisu~~

dia : tapi per nk buat..nasi dh jd bubur..org hepi tgk awk hepi

tue yg sepatutnyer...
ko patut bahagia bila tgk org yg ko cinta bahagia..
bkn trus mencari slh siapa..
sbb skang kiter kena truskan idop
ko kena redho dgn pe yg dah tertulis tuk kiter
aku doa sgt ko jumpe pompuan baik yg dpt bantu ko
semoga ko trus bahagia tanpa aku
doakan kebahagian aku sekeluarga

2 comments:

Aisumi Chan Kawa'i said...

ya lahh.. semoga dia terima apa yang dah jadi.. jodoh pertemuan di tgn tuhan.. =) masih boleh berkawan lagi tu kira baik dah tu.. kan sis kan?

mrS May said...

tu ar ACK~~~
tp cara dia cm xleh trima knyataan...
kite masih leh anggap dia kwn tp dia yg mslh~~

Post a Comment

**happy family**

**happy family**