Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

mood cuti2 malaysia

As salam...

rini aku masih di mood ~cuti2 malaysia~
sejak si kakak syg dpt sakit mulut tue
aku asik2 coti jerw...
nak wat cmner???
gi kerja terkenang kan si kakak syg
mau xmau terpaksa ar aku korbankan cuti thn aku

tapi xperw.....
demi untukmu~~~
bangun2 titon aku pown cargas wat kije umah sume
sebelum si kakak syg ngan si kecit tomey bangun
kang klu dh bangun lagi byk kije aku.

pungpang siapkan kije umah
sambil siapkan anak2
aku kijutkan mr.huB
dlm kol 12pm gtu
kami gerak pantai dalam
sesajer nk tgk umah baru MIL aku
MIL aku baru renovate umah

huh~~~
gile shantek...
"bie...nk jugak"ayat goda
kejap jer duk melepak kat stu sbb mr.huB nak kije kul 3pm
balik2 putrajaya aku trus antar mr.huB gi kije

kat entri nie pown aku selit2 ar sket citer sakit si kakak syg
perkembangan tok rini
si kakak syg dah mula makan makanan kegemaran dia balik
susu pown dah makin byk dari memula sakit ritu
aktif pown dah seperti sediakala
xde ar lembik jerw mcm memula dolu
ALHAMDULILLAH....

nota kaki:dah lama cuti cm malas je nk gi kije sok....rase nak duk umah polok2 si kakak syg ngan si kecit tomey jerw..tp klu xgi kije nnt mr.huB marah....hu3

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**