Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 17, 2011

aku mntak maaf dan aku nk ko taw aku dh maafkan ko!!

As salam...

"hanya luahan hati...xde niat len wlu sikit pown"

aku pernah buat slh kat seseorang dan aku sgt berharap org tue xsimpan dendam kat aku..
ya!!aku ngaku aku masih rase bersalah di atas perbuatan aku..sejahat2 aku wat kat sorg hamba Allah yg aku label A nie tapi kejam lagi pe yg berlaku pada si B nie..
citer bermula cmni...dulu2 aku de kenal ngan A nie.tapi aku xnk dia...mati2 dia try aku..
sampai bagi nset ko!!tapi aku tatap xbg respon yg bek..aku de sorg mokcik yg ngam ngan aku.
tetibe satu ari mokcik aku nie dpt idea mongok..boleh dia gi juai nset si A bg kat aku tue..
bile si A tnyer,mokcik aku kater "dah ko asik2 kol pastu fifie xangkat ko mrh2,,dia bngang dia cmpak ar nset ko tue..aku dpt slmtkan sim ko jerw..."
PERCAYA KO!!!!!mampussss

pendek citer...mmg klu dh xsuke tue so aku pown xde rse simpati kat dia..kui3!dan sjak itu dia menghilangkan diri xtimbul2..mn lah ko pergi erk?pe2hal aku mmg dh sempat mntk sori kat dia..dan dia dgn ikhlas dah memaafkan aku sbb tu aku xrse bersalah sgt pd dia..
berbalik pada cite si B...dolu2 aku yg ngorat dia...giler aku kan?aku yg ngurat dia..ko boleh???
seb cintaku diterima~~sume berjln lancar..dia nie bg aku mmg baik..cuma yg xbeshnyer dia nie cam xanggap aku nie gepren dia..tapi kate syg..cenggane tue??klu suh pilih kwn ngan gepren dia lebih rela pilih kwn..hahhh smpai cenggitu skali ko!aku pown rileks je ar sbb lom de mslh len lg...
bis2 jerw skolah,,aku slalu ikut mokcik aku gi T___T sampailah aku bertemu ngan mr.huB.
mase tu aku masih ngan si B..tapi dlm diam aku berhubung ngan mr.huB aku tue..
mokcik aku tipu sumenyer kat mr.huB aku tue...aku iyekan jerw..sbb ati kecilku masih utk si B..
alih2 satu ari tue mr.huB suh aku mntk putus ngan si B...aku pown bodo2 jerw call si B mntk putus..wlupon tika tu aku masih sygkan si B..kunun2 nk bg dia jeles jerw...tp ko taw pe dia jwb...
"hokey,klu awk dh jumpe lelaki lg baik dr org,,xpe ar"....adoiiiii
dan aku xnak ngaku kalah tros hokey kan ajer!!!makanya clashlah kami pada ritu.
tapi aku tetap xleh tipu diri aku sendiri..wlupon aku dah bertunang ngan mr.hub aku masih contact ngan si B nie..juz contact2 gtu2 jerw....perasaan syg masih ade..tapi masing2 ego!!
mase ari kawin aku si B de dtg ngan geng2 baik dia ...aku knalkan dia ngan mr.huB...
dan skang mmg aku still contact dgn si B tapi dgn izin mr.huB aku...dia taw aku masih contact.
dan skrg aku wat penjelasan kat sni aku mmg xde ati langsung dah pada dia..dia cuma ku anggap seperti kwn2 lelaki aku yg len..xlebih dan xkurang..yg penting skang adalah kuarga aku..
aku syg mr.huB dan aku syg anak2 aku....SUMPAH~~~
mslh kat cni ialah....aku masih rase bersalah kat dia sbb smpai skang si B nie masih single dan lom ada tanda2 nak kawin..aku wisau..adakah punca aku??
dia de kater dia menyesal sbb lepaskan aku...dan aku xnk amik port pe yg dia ckp sbb sume tue dah xpenting bagi aku..aku sebenarnye xsbr nak tggu dia kawin...aku doa sgt moga2 dia akan jumpe jodoh dia cepat2..baru2 nie dia de dtg tmpt kije aku atas urusan sendiri dan dia perlukan pertolongan aku..mr.huB sendiri yg mntk aku tolong dia..

video
lagu nie ar dia bg.
pe yg tertulis tue itulah kisah kami



mase kedatangan si B nie dia bkn jerw dtg dgn tgn kosong tapi siap bg lagu tuk aku dgr...
tapi kata2 lagu tue mmg menyentuh kalbu dan wat aku teringat2 kisah lama..dia kate dia akan rase menyesal bila dgr lagu tue...skang ni perlukah aku rase bersalah pada dia???????
aku xnk sbb dia aku jd xmenentu dan tros2 ngat kisah lama...bg aku benda dah lama dan aku xmo kenang2 lagi...
pada si B...tolonglah paham..aku dah de life aku..aku doa semoga ko jumpe jodoh ko..
lambat atau cepat aku pasti ko tetap akan de suri dlm idop ko..aku xnk ko kenang kisah kite dan wat aku tros rse bersalah....aku cintakan mr.huB dan aku sygkan anak2 aku...aku xkn mrh if ko berkawin satu ari nnt..sbb dia pernah tnye soklan ni pd aku baru2 nie..
"adakah awk marah jika org berkahwin?"
sumpah...aku xmrh malah aku bergembira tuk ko....
pe pown yg berlaku kiter tetap kwn selamanya...
mungkin kite sesuai tuk jd kwn jerw,,,,tapi bkn tuk sehidup semati..sbb idop aku hanya utk MOHD NORIMAN BIN SA'ARI.....dan juga anak2 aku..

nota kaki : perlukah aku diselubungi rase bersalah tu?

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**