Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, February 18, 2011

rindu terubat

As salam..... (sblm nie aku pakai salam..aku xtaw xleh pakai perkataan salam) maaf!!!

mase bujang dolu2 aku selalu lepak ngan sorg makcik sedara dan sorg kakak sedara aku.
tp skang dah sgt len bila aku dan kakak sedara aku yg kami panggil along tue dah kawin..
kami dah jarang dpt jumpe ngan makcik sedara kami tue yg lebih glamour ngan panggilan cik ani/sofea sopeah..sopeah..sopeah..

rini..
pas deal baek ngan along,kami berpakat nk melawat makcik vouge in da vast
kami tue.
ye ar,,dia kan SIFU..
anak murid kena hormat sifu~~
dgn kata len "org muda kena hormatkan org yg lebih ade2"
kuikuikuikui (jgn mrh penunggu gua...)
seharian pas balik kije tue aku ngan along duk umah cik ani.
menghabehkan boreh
kami buli dia kaw2..kena masak bihun goreng tue

tp siyes ar
cik ani mmg pandai masak..
puji de makne nie~~

dan bile aku dan along nk melepak mcm2 mase muda2 dolu
harus ar kami bwk tentera2 yg ade.
makanya riuh ar umah cik ani dgn sore2 sikecil kami
de ke cik???

ekceli,,aku dah lama bangat xjumpe cik ani..
dia kan org bandar,aku ni or kampungan jerw...hehehehe
mase ni ar kami nak mengeratkan silaturrahim yg ade
time dia bercuti panjang "katanya"

klu dolu2 aku ngan dia selalu bertukar shift
klu x dia titon umah aku,aku titon umah dia..
klu x aku cari dia,dia cari aku..

tp byk...aku yg cari dia.sbb dia kan SIFU.............
windu sgt saat tue tp aku taw saat tue xkn berulang lg.
cuma boleh dikenang dan cipta kenangan baru...

rajin sgt mengadap lappy tue
jgn smpai meletop sudey..

anak sape ar yg suka-suki titon umah org nie?

ni lg ar
suka-suki berbogel umah org..
seb bek awk putih uni..


ni ar kakak sedara aku tu
ALONG

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**