Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

again~~~

As salam....

rini sekali lagi aku coti dgn sendirinya..
sume sbb kasihkan anak~~
aku xsanggup ar nk gi kije dlm keadaan anak aku masih lagi demam..
demam kali ni bkn mcm bese...
suhu bdn dia tinggi
dah lah demam...semlm jugak dpt ulser bibir atas bawah..

sian sgt aku tgk si kakak syg menanggung demam dia kali ni.
aku terpaksa coti gak sbb xsanggup biar mrs.emak melayan ragam si kakak syg.
ragam demam dia kali ni pown sesgtlah menguji kesabaran aku..

klu x demam,ngengada sket dh kena jerit~~
xdgr ckp,rotan standby~~
tp sbb demam nie sume kutahan jerw~~~

bkn pukul/marah anak tue tanda xsyg..
ish!!!!
sape xsyg anak??
byk bulan kita kandung,menangung kesakitan sewaktu melahirkan..
xkan ar tetiba dh kuar marah smpai nk membunuh
tue org xde akal!

berbalik pd citer demam td..
rini aku bwk si kakak syg sekali lagi keklinik..
kali nie aku try klinik yg kakak aku suggest..
sebelum nie anak kakak aku si "umairah" demam
2 kali gi klinik yg berhampiran umah aku nie tp xgak bebaiknyer..
satu hari tue kakak aku pown bwk dia gi klinik yg jauh sket dr umah
Alhamdulillah...suai plak obat klinik tue ngan dia

aku pown try bwk si kakak syg gi klinik yg dimaksudkan
punya ar byk obat yg dibagi...
gi2 mmg doc tu pown kate suhu bdn si kakak syg de tinggi sket
makanya~~~
sekali lagi masuk obat ikut muntut T_T
si kakak syg pown dgn slumber lalak2 ar dlm klinik tue

sian pown de tp sbb nk dia sihat aku kena jugak buat dia nanges!!
balik2 umah dia trus mkn obat yg diberi...
bab mkn obat mmg dia number 1~~~
tapi sejak demam ritu susah tol nk sumbat obat dlm mulot dia..
mungkin pahit rase tekak kowt

nak xnak sebelum balik dr klinik tue kena umpan ar si kakak syg mainan baru...
ishhhhh2~~~~
kakak ni suka buli ummi erk?
taw2 je rini ummi gaji
de2 je ar dak besar ummi...

najwa : "uncle2,aunt2,atok2,nenek2, yg tetibe tersesat bace belog ummi kakak nie tulun2 ar doa kan kesihatan tu kakak erk???"

nota kaki ~~ wlupown mahal mana pown harga obat kat klinik tue ummi sanggup bayar asalkan si kakak syg sihat seperti selalu

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**