Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

sepital serdang

As salam.....

rini aku ngan mr.huB bwk si kakak syg gi jumpa pakar pergigian kat sepital serdang..
pepagi buta lagi aku dah bangun..siap2 trus kejut si kakak syg..
sebbek mood si kakak syg agak baik pagi nie..
bgn2 trus aku ajak dia kumur2 ngan obat yg doc sepital putrajaya bagi tue
mujur ar dia pandai kumur2...

si kecit tomey terpaksa tggl ngan mak...
sesampei kat sepital serdang...
aduyai~~
parking pown xde
sabor je lah!!!
sebbek sekali lagi sbb 1st time dtg xyah register
kalu x mau nanges aku menunggu giliran..
masuk2 klinik pergigian tue pown rasa nak yahuuu kuat2 sbb xde patient langsung yg tggu
aku pown ngan muka manis trus gi cust.service
sebbek kali yg ketiga sbb nurse yg dok kt ctu baik sesgt!!
tapi hampa~~~
patut ar xde org ropenyer
ri senin adalah hari pembedahan
patut ar xde patient
nurse tue suh dtg balik kol3.30 ptg

makanya kami pown berangkat balik kerumah
balik2 rumah aku siapkan si kecit tomey
bagi makan,mandikan,susukan,
pastu gi melepak umah nenek
dlm kol12.30pm
aku ngan mr.huB bwk si kakak syg gi jenjln sambil bayor segala bagai bil2 yg tertunggak
rini aku lega sket sbb si kakak syg dah mula nk mkn2 pe yg dia rse teringin
aku pown akan dgn cepat beli pe yg dia rase nk mkn

pas settle segala bil2 tertunggak
kami lepak lunch ngan dedeng n cacu kat warisan
mkn nasik ayam dara
tapi rse dh xcam dolu2
skang dh rse hampeh
pastu trus balik umah
ondaway balik umah,,si kakak syg lelap dlm kete
tdo lah dulu dlm setgh jam gtu
pastu sepital serdang kol suh dtg sbb doc dah ade

trus ar aku angkat si kakak syg masuk kete menuju sepital serdang
sesampei bedebuk-bedebak
register..menunggu...
seb xlama
turn tuk kakak syg jumpe doc
thanks to doc aslam ngan doc burhan
si kakak syg nanges2 tp layanan doc2 kat ctu mmg da best
doc burhan kate xde pe yg nak dirisaukan sbb cuma jangkitan kuman sket dlm mulut dia
akan baik
tp amik masa sket

sekijap jer check
pastu amik appointment pad 07/03/2011
sbb doc nk tgk pas seminggu

huh~~ penat menaip
sowi ar pic xde
sbb mood tok berposing bkn saat ini
hati tgh risau mengenangkan si anak ku syg...

As salam...

sejak 2 menjak nie
aku duk cite pasal si kakak syg
cite pown sik cite sakit je
sampai ar aku terlupa
ropenyer rini
ri tua aku

dah 25tahun ropenye aku
ishhhhhhhh~~
nape cepat sgt??
tapi
aku tetap happy
sbb dlm umur aku baru cecah 25tahun
aku dah de kehidupan sendiri

aku de en.suami yg melengkapi hidup ini
aku dah de anak2 penyeri kehidupan
aku de kije tetap yg menjamin ari tua aku
aku de umah dan kete keperluan hidup aku
pe pown aku bersyukur kehadrat Ilahi
kerana dia aku masih mampu menghirup udara segar dan meneruskan hidup bersama insan tersyg

terima kasih Ya Allah......

rini genap aku berusia 25tahun
tapi ketika mencecah usia 25thn nie
aku diuji oleh Allah
si kakak syg kurang sihat..
ummi sentiasa doakan kesihatan tuk anak kesayangan ummi

terima kasih kerana melengkapi hidup ummi syg
ummi sgt2 sygkan najwa dan najla..
juga mr.huB
sgt2 syg kt bie~~~~~~~~~~~

nota kaki:hepi bufday to me!!

Sunday, February 27, 2011

dentist

As salam.....

kerisauan aku terhadap najwa makin kuat bila skang najwa dah xmo jamah pe2 pown makanan.
makanya,aku pown wat keputusan bwk si kakak syg gi dentist..
lokasi area bandar baru bangi yg kat ngan billion PKNS..
tiap kali mn2 klinik baik kerajaan mahupon swasta ..segelintir
mesti customer service dowang xbape nak bagus
sama ar ngan dentist yg aku pergi nie
taw ar swasta~~
jgn pandang org xde doit..
klu xde doit xkn aku berani nak dtg klinik ko!!
bkn klinik ko pown..
ko pown cuma kuli jerw kt ctu

dah ar lama nk tggu...
siap kami leh mkn2 ayam ci melayan kehendak si kakak syg
selesai mkn,,sampai2 dentist trus turn si kakak syg..
doc xleh nak wtper coz si kakak syg xnk dok diam..
doc leh tgk2 ala kadar jerw
dari dentist si kakak syg dapat surat rujuk gi pakar..
kalu ikut mr.huB nak gi KPJ
tp doc suh bwk gi sepital serdang dulu
si kakak syg baru jerw abes follow up kat sepital serdang
xmemasal nak kena tayang muka sekali lagi kat kaunter pendaftaran sepital serdang
tapi..
demi mu najwa nur qistina
ummi dan abi sanggup korban apa saja wlu nyawa sekalipon
asalkan najwa sihat dan cergas selalu
biar ar najwa susahkan ummi dan abi mase kecik nie
harap2 senang ummi dan abi bila najwa dah besar nnt

~~AMIN~~


nota kaki:sok nak kena bwk najwa gi sepital serdang.tolong doakan yg terbaek tuk najwa

Saturday, February 26, 2011

dugaan...

As salam....

balik kije td aku trus gi komuter kjg amik eyu...
sian eyu lama dok melangok tggu aku kat ctu..
bis nak wat cmner??
kije kena tggu org ganti shift baru leh balik..selagi ganti xsmpai xleh nk ciaw!!

mau xmau~~~
sesampei jerw kt stesen komuter
melilau2 lah aku mencari kelibat si eyu.....
rope2nye ko!!
selit xnmpak balik bunga nan besar itu...
eyu kah / bunga kah???
hahahahahahaha...
sowi eyu!!gurau jerw.....

pas dumtam2 beli barang keperluan najwa dan najla
aku pown bergegas balik umah
kunun2 nak ar bwk eyu bersiar2 sekitar putrajaya
tapi!!!
berlaku perkara xdiingini...

sebelum ni aku de post entri najwa xsihat kn?
tetiba ptg td kuar drh dr mulut tomey najwa..
mau aku xcuak~~??
seb bek de eyu
btol2 aku bersyukur sgt waktu tue sbb de eyu..
thanks yu!!!
aku mmg cepat panik klu benda2 cmni berlaku
sgt2 cepat panik~~

dlm jam 23:30pm
mr.huB balik2 trus kami bwk najwa gi sepital putrajaya
xsanggup aku tgk najwa kena amik darah...
memula tgn kiri kena cocok..tapi darah xmo kuar
pastu dtg lerw sorg nurse yg agak2 kerek juge
dan klu dh kerek gtu harus ar dia seorg pompuan kn?
cucuk plak tgn kanan najwa
baru kuar darah~~
nape aku kate dia kerek??

sbb..
boleh ko?
dia nak cucuk tgn anak aku
pegang ar kuat2
ni x..
pegang nk xnk..mcm ar anak aku tue de penyakit berjangkit
pastu bila najwa gerak dia leh sound depan aku
"diam ar dik!!!"dgn nada yg agak nk kena penyepak ngan aku

cuba tgn ko aku cucuk mau x tersentak??
ni kan plak tgn kecik molek bdk umur 3tahun~~
hampeh punya nurse...
aku mrh dia sorg jerw....
yg len ok!!

result darah yg di ambil menunjukkan najwa bebas dari demam yg bokan2..
ALHAMDULILLAH~~~
syukur..
doc kater najwa cuma mengalami kekotoran dlm mulut
menyebabkan gusi dia berdarah dan gigi dia sakit2
dah bape ari dia xmkn
minum pown ala2 kadar jerw

tu yg menyebabkan bibir dia ulser atas bawah
bibir pown kering sbb kekurangan air
dan juga mlm itu cancel ar xtvt karok yg dh aku rancang ngan eyu
sowi sesgt erk yu??
nnt yu dtg kiter gi karok smpai lebam..

notsa kaki:yu lak ar kena banje k.ff~~~~





Friday, February 25, 2011

romantis~~

Bagaimana
Harus kita meneruskan
Percintaan yang terluka
Masa dulu

Andainya kau sendirian
Dan kau masih lagi mencariku
Di sini aku menanti mu

Kenangi saat indah kau dan aku
Waktu itu hidup kita romantisnya
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
Di pantai kasih
Akhirnya aku kau tinggalkan

( 1 )
Sejarah cintaku yang lalu oh...
Hanyalah ujian bagimu
Seandainya kau perlukan aku
Ku masih ada di sini
Seandainya aku tiada lagi
Simpanlah cintaku
Di dadamu oh... sayang

Cuba kau ingat kembali
Masa lalu
Kasihku teguh buatmu
Walaupun terluka namun ku bersabar
Dan masih menyayangi

Andainya kau ada yang lain
Waktu ini
Apalah dayaku lagi
Terpaksalah aku membawa diriku
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

( ulang dari 1 )

Kalau aku mengelamun sendirian
Berderai airmata di pipiku
Kerana terlalu pilunya hatiku
Kau pergi dariku tanpa pesan
Di sudut hatiku yang terluka ini
Terpahat namamu Kaulah kekasih

Thursday, February 24, 2011

miaw2~~~(0_*)

As salam...

td kan tetibe jerw aku ngan mr.huB ngat satu peristiwa dolu2 kala..
masa tue zmn bercinta lagi...tetiba lak kan nk mengenang zmn dolu2 time ojan2 nie.
puncanya sbb dgr sinar.FM tu ar...si abby fana duk melalut kisah si kucing mengiau~~

dolu2 aku selalu dgr kocing mengiau....
sekijap2 mengiau~~
sekijap2 mengiau~~
tapi!!!!
skang....lama dah aku xdrg sang kocing tersebut mengiau.

rindu sgt nak dgr..
tapi aku rase sang kocing tue skang dh bisu ar..
mungkin sejak beranak 2 nie dia dh xde sore nk mengiau...
ataupon dia mmg dh xmo bg aku dgr dia mengiau???
ish!!!!!!
pe yg aku dok merapu nie???


miaw2... leh tlg ngiau lg x??
kiter windu ar nk dgr miaw munyik2 cm dolu2..
miaw~~~miaw~~~

again~~~

As salam....

rini sekali lagi aku coti dgn sendirinya..
sume sbb kasihkan anak~~
aku xsanggup ar nk gi kije dlm keadaan anak aku masih lagi demam..
demam kali ni bkn mcm bese...
suhu bdn dia tinggi
dah lah demam...semlm jugak dpt ulser bibir atas bawah..

sian sgt aku tgk si kakak syg menanggung demam dia kali ni.
aku terpaksa coti gak sbb xsanggup biar mrs.emak melayan ragam si kakak syg.
ragam demam dia kali ni pown sesgtlah menguji kesabaran aku..

klu x demam,ngengada sket dh kena jerit~~
xdgr ckp,rotan standby~~
tp sbb demam nie sume kutahan jerw~~~

bkn pukul/marah anak tue tanda xsyg..
ish!!!!
sape xsyg anak??
byk bulan kita kandung,menangung kesakitan sewaktu melahirkan..
xkan ar tetiba dh kuar marah smpai nk membunuh
tue org xde akal!

berbalik pd citer demam td..
rini aku bwk si kakak syg sekali lagi keklinik..
kali nie aku try klinik yg kakak aku suggest..
sebelum nie anak kakak aku si "umairah" demam
2 kali gi klinik yg berhampiran umah aku nie tp xgak bebaiknyer..
satu hari tue kakak aku pown bwk dia gi klinik yg jauh sket dr umah
Alhamdulillah...suai plak obat klinik tue ngan dia

aku pown try bwk si kakak syg gi klinik yg dimaksudkan
punya ar byk obat yg dibagi...
gi2 mmg doc tu pown kate suhu bdn si kakak syg de tinggi sket
makanya~~~
sekali lagi masuk obat ikut muntut T_T
si kakak syg pown dgn slumber lalak2 ar dlm klinik tue

sian pown de tp sbb nk dia sihat aku kena jugak buat dia nanges!!
balik2 umah dia trus mkn obat yg diberi...
bab mkn obat mmg dia number 1~~~
tapi sejak demam ritu susah tol nk sumbat obat dlm mulot dia..
mungkin pahit rase tekak kowt

nak xnak sebelum balik dr klinik tue kena umpan ar si kakak syg mainan baru...
ishhhhh2~~~~
kakak ni suka buli ummi erk?
taw2 je rini ummi gaji
de2 je ar dak besar ummi...

najwa : "uncle2,aunt2,atok2,nenek2, yg tetibe tersesat bace belog ummi kakak nie tulun2 ar doa kan kesihatan tu kakak erk???"

nota kaki ~~ wlupown mahal mana pown harga obat kat klinik tue ummi sanggup bayar asalkan si kakak syg sihat seperti selalu

Tuesday, February 22, 2011

ala tian2 syg ummi~~

As salam......

balik dari kije aku tgk si kakak syg aktif jerw men cm bese ng geng dia.."ACIP"
pastu aku bajet yg si kakak syg ni xde ar demam,sbb mlm td aku rase pale de sket panas..
check suhu tahap normal...

tetiba!!!
bile aku rase dahi dia~~aduyai~~
si kakak syg demam lagi ropenye..
tp nper dia x cam demam??sihat je aku tgk!
check2 suhu....
ha ko~~~
tinggi tul....
wisau aku!!!!!!

trus tepon mr.huB ajak gi klinik..tp mr.huB kate tggu dia balik kije.
aku bg si kakak syg mam obat si kecit tomey dulu...
sementara tggu mr.huB balik kije....

balik2 je mr.huB dr kije kami pown trus gi klinik yg bese aku bwk si kakak syg.
sesampei~~~~
harus ar aku mrh kn???
totop kata ko!!!!

trus ar kami gi klinik yg berhampiran..
sebbek si kakak syg pernah bertandang kt klinik tue...
so,,,,xde mslh!

mase doc check suhu si kakak syg.....
mmg tggi..
mau x mau~~~
doc mntak nurse masukkan obat ikut muntut T_T
pas masuk obat doc suh nurse mandikan si kakak syg
xmemasal mandi tetengah mlm...
sian kakak syg ummi~~

bantai lalak lalalalalalalalalalal lah si kakak syg dlm bilik air
sejuk seyhhhh....
tp sbb nak baiknye pasal...
ummi redhokan je ar~~~

nota kaki~~kepada yg membaca belog hakak ni tulun2 ar doakan kesihatan si kakak syg erk??


Monday, February 21, 2011

keceriaan dtg lagi

As salam.....

alhamdulillah utk kesihatan yg Allah bg pd nenek kesayangan aku...
nenek atau lebih mesra aku panggil "wan" ni ade mslh dgn tulang2 kaki dia.
mase wat check kt klinik sebelum nie doc kate tisu2 antara tulang2 dah abes..
sebab tue ar nenek aku xbape nk kuat dh tuk jln..
mse thn lepas de gak ar turn mak aku jge wan nie....

mase tue mmg keadaan fizikal dia ditahap teruk ar gak..
terbaring tanpa leh wt pe2..
tersentuh sket,,,nanges!
nak angkat bwk bilik air,,,nanges!
bergerak sket,,,nanges!
sakit katanya...berat mata memandang,berat lg bahu yg memikul.
siyes...mmg xsanggup tgk wan menanggung kesakitan dia..

hospital kerajaan mahupown swasta xyah ckp...
sume tmpt dah pakcik aku bwk..
ubat2????
bermcm2 ubat dah wan telan.....
alternatif len...sume dh kami usaha..
dgn kata lain xdpt berjalan pown xpe ar asalkan dpt mengurangkan sakit yg ditanggung wan.

tapi Allah itu Maha Kuasa..
nmpknye wan lebih sesuai dijaga oleh maklang dan paklang.
Alhamdulillah,,hari demi hari kesihatan wan semakin baik..
dgn usaha maklang "tipu sunat" de ke istilah tue?? wan...
bg minum air hi-goat yg mengandungi susu kambing tue..
de ar dlm 4kotak sebelum dia boleh duduk dgn sendirinya..
dan sekarang hasilnya wan nmpk semakin sihat wlupon belum boleh berjalan
tp kami bersyukur melihat kesihatan dia semakin pulih..

wan...
kami mmg xkisah andai wan xdpt berjln lg.
sbb biar kami yg melawat wan setiap kali de kelapangan.
biar kami yg menjaga wan tika hayat wan
yg penting kami dpt lihat kembali keceriaan diwajah wan....


ateh doakan kesihatan yg berpanjangan tuk wan..
ateh doakan keceriaan berterusan diwajah wan..
ateh doakan kebahagiaan wan..


AMIN......

Friday, February 18, 2011

rindu terubat

As salam..... (sblm nie aku pakai salam..aku xtaw xleh pakai perkataan salam) maaf!!!

mase bujang dolu2 aku selalu lepak ngan sorg makcik sedara dan sorg kakak sedara aku.
tp skang dah sgt len bila aku dan kakak sedara aku yg kami panggil along tue dah kawin..
kami dah jarang dpt jumpe ngan makcik sedara kami tue yg lebih glamour ngan panggilan cik ani/sofea sopeah..sopeah..sopeah..

rini..
pas deal baek ngan along,kami berpakat nk melawat makcik vouge in da vast
kami tue.
ye ar,,dia kan SIFU..
anak murid kena hormat sifu~~
dgn kata len "org muda kena hormatkan org yg lebih ade2"
kuikuikuikui (jgn mrh penunggu gua...)
seharian pas balik kije tue aku ngan along duk umah cik ani.
menghabehkan boreh
kami buli dia kaw2..kena masak bihun goreng tue

tp siyes ar
cik ani mmg pandai masak..
puji de makne nie~~

dan bile aku dan along nk melepak mcm2 mase muda2 dolu
harus ar kami bwk tentera2 yg ade.
makanya riuh ar umah cik ani dgn sore2 sikecil kami
de ke cik???

ekceli,,aku dah lama bangat xjumpe cik ani..
dia kan org bandar,aku ni or kampungan jerw...hehehehe
mase ni ar kami nak mengeratkan silaturrahim yg ade
time dia bercuti panjang "katanya"

klu dolu2 aku ngan dia selalu bertukar shift
klu x dia titon umah aku,aku titon umah dia..
klu x aku cari dia,dia cari aku..

tp byk...aku yg cari dia.sbb dia kan SIFU.............
windu sgt saat tue tp aku taw saat tue xkn berulang lg.
cuma boleh dikenang dan cipta kenangan baru...

rajin sgt mengadap lappy tue
jgn smpai meletop sudey..

anak sape ar yg suka-suki titon umah org nie?

ni lg ar
suka-suki berbogel umah org..
seb bek awk putih uni..


ni ar kakak sedara aku tu
ALONG

shiuuuh.....pi main jauh2

salam.......

entri sebelum nie aku duk cite yg kedua2 puteri aku aku diserang selsema+batuk

so sehingga ke arini perkembangannyer adalah positif.

si kakak sayang = dah xde selsema,cuma tggl batuk mlm
si kecit tomey = selsema pown dh xde cuma yg tggl batuk mlm jugak.

skang ni xmemasal ummi dia lak yg dh dpt penyakit itu sume..
tp xper.

demi utk kalian ummi sanggup berkorban~~

nota kaki = mase tgh menaip entri ni ummi sedang berdehem2 menahan sakit tekat.
perit wooooooooooooooooooooooo

Wednesday, February 16, 2011

aishhhh "dia" dtg plak!!!

salam......

saper erk yg dtg tue?tetamu di undang kah??

tidak!!!!

tidak sama sekali.....

si "dia" yg aku mksudkan kt sni adalah selsema+batuk=rasa yg xselesa..fullstop!

paling xbesh ialah si kecit tomey ngan kakak sayang jugak dijangkiti virus tersebut..

aduyai!!!!!!!

sgt kesian bila si kecit tomey bersusahpayah menyedut udara segar menggunakan mulut sbb idung asik2 tersumbat wlupon dh berkali2 ummi sedut .::yumyum::.
si kakak sayang lak bila titon mlm jerw berdengkung-dengkang batuk buat ummi pown tido xlena sbb sedeyh tgk kakak xselesa titon..

abi????
hurm,,,harus ar dia titon lena tanpa menghiraukan kepenatankelelahan aku kan???
**tipu disitu
sbb abi dowang ni xde ar kejam mana...dia akan settle dulu tukar pampers si kakak sayang dan buat susu pastu baru ar dia kedebabom atas tilam empuk dia.. ~~eh3..len mcm~~

disebabkan virus yg melanda kedua2 org anak gadis aku..dgn alasan kukuh yg ado aku pown menjadi sakit secara tetiba lalu aku pown mendapat coti sakit "katanya"....
ha3 mintak sori penunggu gua!!

nak wt cmner??

aku xsampai ati nk biar emak jaga si anak2 gadis aku tue..
mereka tue bila kurang sihat mulalah berbagai ragam....:::mcm emak dia dolu2:::.....

td aku dh pown bwk si kecit tomey ngan kakak sayang berjumpa doc dan telah diberi ubat..
time aku tgh menghapdet belog aku si kakak tgh aktif bermain sampai kena cakar ngan jebaok ~~seekor binatang buas yg mak aku bela iaitu seekor kucing tah dr planet mana~~
rasa nak terajang je laju2 sbb suka mencakar org dan mangsa dia kali ni adalah anak dara aku.
**taw mr.huB jap lg manfos aku!!

dan si kecit tomey lak tgh tido dgn lenanya sbb br pas mentetet...
sian syg ummi..


(pic sebelum diserang selsema+batuk tp nak letak juga pic)

nota kaki : hope pas mkn ubat nie,,sume virus leh berambus jauh dan jgn dtg lg.....

Saturday, February 12, 2011

rajuk dtg lagi

salam......
tah kali yg keberapa pown aku xtaw.....
tapi yg pasti......

aku nak merajuk lama-lama

nota kaki : nak kena pujuk nie!!!!

Friday, February 11, 2011

najla@5month

salam.....
rini najla ngan kakak dia termasuk ar ummi dia check up kt klinik.
najla kena cucuk 5bln...
najwa lak kena mkn ubat cacing....
ummi dia lak kena amik ubat tut.....
sgt sian kt baby tomey tue sbb kena cucuk..
sgt sedey tgk muka dia.
**tp xper kn bby...?bby nak jd anak yg sihat kn?
najwa timbang pastu amik ubat cacing...mse timbang najwa tue cm terkejut cipan cket sbb berat bdn dia turun byk jugak.
br aku terhengat rupenyer bln lepas najwa de kena cirit-birit yg agak lama.
sian sgt kt dia mase tue.....tp dia still aktif.bape kali ulang alik spital and klinik sbb risau.
tp alhamdulillah skang dh okey...harap2 pasni tambah ar cket berat bdn dia.
the best part mse gi klinik td ialah masa aku timbang lak....
yahoooooooooo hokey!!!!
aku berjaya kurangkn berat bdn aku.harap2 bln depan gi klinik turun ar lg sket.
bahagia mak cik!!!

pic aku xdan nk snap sbb mase tue aku pegang najla cucuk...
pas balik umah najla pown dh titon baru aku dpt snap pic dia...
sgt comel!!!!
muka bdk nk kena cucuk


tension sbb kena cucuk


Thursday, February 10, 2011

kesayanganku yg semakin membesar

salam.....
act,aku sbnrnyer kekurangan idea dimlmku nan indah ni
aku gagahkan jugak jari2 ku yg halus ni menaip hahahahahaha
entri kali nie aku nk publish pose anak dara aku yg semakin membesar
siyes ar geng
org kater cmner letih pown kiter kat pejabat biler balik tgk muka2 suci anak2 yg semakin membesar ni leh ilang letih jdnyer..sumpah x tipu
aku dah alami benda tue and aku rase ramai gak kengkwn aku pown dah rase benda yg aku rase ni
tul x?
najwa ni x byk ragam...sejak dia lahir sampai ar skang
sgt sng jaga dia,,hokey??
skang ni dia lak yg tlg aku jaga adik tecit dia
sgt rajin!!!smpai aku pown leh naik hangin....
tp siyes dia mmg comel cam ummi dia
hahahahahaha sekali lg
ni ar gaya br dia klu berposing

cmni tah gaya sper yg ditirunyer xtaw

comel cm haku kn???
harus


xtaw nk kate per!
tgk kan jelah

Wednesday, February 9, 2011

baby baru saya!!!!


nama : najla nur hidayah binti mohd noriman
tarikh lahir : 04 september 2010

ni ar permata hati aku yg no 2
ni jugak ar budak tecit yg wat ummi dia biarkan belog ni dibiarkn
tanpa dihapdet
ni jugak budak tecit yg wat ummi dia muntah2 ari2
ni jugak budak tecit yg selalu wat ummi dia rasa nk mkn durian
ni ar dia pengarang jantung hati aku selepas najwa and abi

Tuesday, February 8, 2011

i'm back.......

salam.......
kepada kengkwn yg merindui..(de kerw?)
sori sesgt....sbb aku dgn agak lmenyer membiarkan belog mengenai diri ini bersawang dgn begitu lmenyer.
kali nie akan aku vacuum segala kekotoran yg de dlm belog ini dan akan aku perindahkan lg cam belog bella si kawan karib aku yg lme mendiamkn diri...
masihkah dikau ingat pd aku lg????
aku xkire ko ingat xhengat ko kna gak bce entri aku yg pertama kali ni dan tinggalkan jejak dan bau skali....

nota kaki : anak aku yg no 2 dh pndai mengaji,,,kata kau!!!!

**happy family**

**happy family**