Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 11, 2010

usaha mendetect...berjaya!

salam.....

akhirnya!!!!
setelah bertungkus-lumus aku bersusah payah menyambungkan usb handphone buruk aku dengan pc lembab hak milik mutlak kerajaan akhirnya usaha itu berjaya dengan berkat kesabaran aku itu pon dah mcm2 sumpah seranah usb tue dpt dari aku..makin rosak lah usb tue sbb kecik ati ngan kata2 azimat dari aku..de kelapangan nnt akan aku bertemu dgn cina yang menjual handphone buruk ni kepada aku.Dan disitu juga akan aku hadiah kan penampar sulung kat dia sbb bg usb ntahapeapentah kat aku yg lurus bendul ini.. okeyhh tipu disitu..xkan aku suka2 nak lempang org kan?aku kn baik!!panggg tuk diri sendiri...

jumaat lepas kn aku de ckp yg aku nk gi shopping barangan aku sendiri..at last xjadi jugak! sbb??slhkan norjubita....disebabkan dia aku xberkesempatan bershopping sakan.mulut si norjubita..Ya Allah!!kalah mak joyah..pot pet di tgh khalayak org hokey..hehehehehehe
jgn marah ha kak!!kutuk cket jerw..

korang taw je lah...klu dah nama pon pergi dengan pasangan yg bergelar suami..makanya?
no shopping2...fullsetop!tapi dlm xboleh tue,sempat jugak ar aku merembat satu dua barang tuk aku..ekseli,,mr.huB xde lah kedekut cuma dia taw perangai aku yg gemar membeli tapi x alah memakai..maksud disini ialah dah beli pastu simpan sampai jadi pekasam!hahahahaha

tapi ape2 pown..ai tetap love u lah mr.huB!!
biarlah pe org nak kata pon..
tapi kan korang mesti ingat en3
check list~~aku de cakap yang aku nak bagi peluang pada diri aku sendiri untuk bershopping sakan kan?tapi memang xlehlah kalau dah nama pown diri tue seorang ibu....pantang nampak!!padahal kat umah dah menimbun baju dan mainan si kecit tomey tue.Tapi dalam duk membeli barang sendiri tue tetibe 'terambil' lak satu dua barang si kecit..xhengat lak nak hamik gambar!
pelik kan??sukar sgt bagi kaum2 ibu nak kikis perangai membazir untuk anak2.alah!!!zaman skang ni bukan ibu2 jerw,rasa2nya bapak2 pown de yang rambang mata bila nampak sesuatu yang cantik berkaitan ngan si kecit.tul x?jgn tipu ha!!

dalam kes aku dua hari berturut2 kuar mesti de jerw barang si kecit tue aku bawak balik.xkire ar baju ker mainan kerw..mesti ade!fenin ummi taw...
mainan plak zaman skang ni xde dah 5,10 hengget!kalau xcecah 10-50hengget alamatnya tengok jelah kengkawan len main mainan besh2..aduyai!!!!

de org pernah ckp ngan aku "jgn manjakan sgt anak ko,fie..nanti dia pijak kepala ko!"
pe pendapat uolls??
pada pendapat aku ar kan,,sebenarnya kami kaum2 ibu dan bapak2 nie bukan membazir/memanjakan anak.Aku dah alami benda ni dan aku dah tersangat lah faham!
Sebelum ni pown aku selalu gak pikir,watperlah abg2 dan kakak aku beli baju dan mainan anak dorg mahal2?beli je ar kat pasar malam yg rege 2,10hengget tue!
tapi kualiti barang tue memang lain beb!!!
yang mahal tue leh pakai lama..ari ni ko beli mainan 5hengget,sok lusa dah jahanam!
beli baju murah yang fabrik lom tentu elok basuh dua tiga kali tercabut benang!kalau beli baju yang mahal sket dari bese kena lak pandai jaga 7keturunan leh pakai baju tu taw.Percayalah!!!
bukan nak kondem barang murah..aku pon pakai barang murah ..yang paling penting pandai pilih dan jaga..
bagi aku biar murah asal kualiti terbaik dari ladang!!!!
**nie pendapat aku..maaf kalau de yang xberkenan!
budak kecit yg mengantuk
tapi dipaksa berposing

cite mcm shopping kat kat klcc/pavi/alamanda/sogo je kn??hahahahahahahaha
ari sabtu lepas aku gi tesco kajang bawak mrs.emak..dah alang2 mr.huB xde tu aku leh lah membeli sakan..biar tesco je pown..ikut aku nak gi Alamanda jerw tapi mrs.emak beria nak gi tesco..de misi katenyer!

1.foaming gel
2.leave in mask Loreal
3.serum Loreal
4.conditioner cream Loreal
5.Shampoo cream Loreal


ai xmampu pakai yg mahal mcm ko kak!!kenyataan tuk norjubita..hahahahaha again!tu pon kat tesco jer..
foundation true match
~rose ivory~
ni xbeli kat tesco

nak order boleh hubungi sy!!

Blusher murah nie jerw yang mampu aku pakai wat masa nie!
de saper2 nak sponsor yang besh2 cket x?

1st time mr.huB cuba pakai perfume nie..
inspiration ni mmg murah tapi bau dia tahan lama
dan aku sgt suka bau dia
maskulin abes!!!
dah tercurang plak ng Bodyshop sbb terpikat ngan bau perfume murah ni

i am sorry!!

cukuplah laporan aku wat masa ni..penat dah!de lagi satu benda yg aku dpt suprise tuk diri aku sendiri.sehelai baju kurung yg sgt cantik dari butik .................rahsia!!!
nnt2 bila aku pakai kat badan slim aku nie aku post kt belog aku erk?

nota kaki : penat ar menaip,,makan pown lom lagi taw!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**