Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 4, 2010

nothing

salam.....

menjelang mlm tahun baru 2010 di sekitar Putrajaya sgt2lah truk sesaknyer...pe yg buat aku xpaham sgt sambutan tahun baru dah mcm satu kewajipan kat Malaysia nie kn?...mmg sgt sesak Putrajaya pd mlm tahun baru..semuanya menantikan detik jam 12..tapi hampa!
tiada pe2 sambutan pown di Putrajaya...kasihan pada mereka yg membawa anak kecil yg dtg dari jauh...de yg dtg dari petang hingga ke tgh mlm menantikan cahaya bunga api...aduyaiii!!!
nilah dia org kiter....terang2 kt dlm tb sambutan tahun baru 2010 akan diadakan di Ipoh dan Sabah tp mengapa masih de yg menanti di depan Perbadananan Putrajaya???
sian kt anak kecik.....

mlm tu aku dan mr.huB menerima pelawaan dari boss mr.huB tuk karaoke..at da same time member aku a.k.a kak fiza dlm keadaan kurang sihat.xsmpai 1/2 jam de kt dlm bilik karaoke kami pown mintak izin nk beredar sbb kak fiza tul2 dh xlarat..masa ondaway nk antar kak fiza balik tu...masyaAllah jln area Putrajaya.naik sesak napas aku tgk..nk2 lagi sume jambatan yg de kt Putrajaya nie...sume dipenuhi kereta2 yg tah dari mn dtgnye aku pown xtaw..

mmg xde ruang cket pown tuk kami melintas dari JPM ke Precint 9..seb bek de jln yg org len xtaw....mr.huB pown ikut jln tue sbb nk antar kak fiza balik..kami pown lalu kt depan mahkamah.Hamik!!!!pown penuh jugak org dah siap parking kete dan duk berderet mengadap Perbadanan Putrajaya sbb nk tgk bunga api..heylah manusia!!!manalah de bunga api kt putrajaya mlm ni...korg tggulah smpai esok pagi pon lom tentu de bunga api.

dlm2 dah taw mmg xde bunga api kt putrajaya tu mr.huB pown amik keputusan nk benti kat mahkamah sbb nk tgk gelagat manusia yg xkenal erti jemu menanti detik 12 mlm..sempat jugak lah posing2 depan mahkamah...bese time kije malu nk bergambar sakan depan opis sendiri..time nilah de peluang! alih2 tepat jam 12 xde pe2 yg menarik aku tgk sket demi sket kereta berpusu2 menuju high way Kuala Lumpur....hihihihihihihi
mcm2 gelagat....penat2 dtg dari jauh alih2 habuk pown xdak!!sian...
pinjam lavatory mahkamah

muka org kunun2 sakit
karaoke xmo,balik pown xmo


always luv u...mr.huB

jgn jealous!!!

again

syg akak erat2

lastly!


nota kaki : lenkali pastikan dulu secara sahih...jgn pakai tibai jerw...sian kt mak pak yg de anak kecik tu.dahlah hampa nk kena tempuh jammed pulok..aduyaiiii xsanggup makcik

2 comments:

~~bella~~ said...

putrajaya takde bunga api ..yang ada kat menara KL ngn dataran mrdeka shj .. ish dorang yang bersesak2 tu mesti tak tengok surat khabar ..marah ni!!!hahahaa

mrS May said...

taw xper...
aku yg kt sini sgtlah marah
disebabkan mereka kami bersesak2 semata nk balik ke rumah
aduyaiiii sgt sedey oke.

Post a Comment

**happy family**

**happy family**