Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 18, 2010

lepak@dataran putrajaya

salam.......

Jumaat yg lepas aku dan mr.huB bawak si kecit tomey bersenda gurau kat dataran putrajaya..
bese ari jumaat kat Putrajaya de pasar..hehehehe **amik kesempatan sbb mls nak masak!!
pas tapau2 pe yg patut tuk dibuat bekal aku pon koling2 lah org2 berkenaan...

ekceli,,mrs.emak sgt merindui danish yakni anak kepada cyzreel..mrs.emak pernah jaga danish masa dolu2 kala...so,kekadang tetibe jerw mrs.emak de rasa rindu sket juga duduk dlm dia punya ati..masa tulah terluah segala yg terbuku kn??mrs.emak punye idea ar lepak2 kat dataran nie..
Sbb nak jumpe danish!!lagipon mmg dah lama kami xmelepak sambl bergosip cmni...sebelum2 nie pown mmg aku ngan mrs.emak bese bwk si kecit lepak2 kat dataran sambil makan2..ri ni jerw korum terlebey sudah!!

bukan cyzreel dan isteri jer yg joint...mcm bese aku kate!HARUS ada pasangan perantin baru tu joint kami...saper lagi klu bukan iqbal dan azie.....xabes2 mengekor jer kije dia..hahahahahaha
yg xbeshnye mlm tue mrs.nenek xdpt joint sbb kurang sihat.Kalau x,dialah yg paling suke dpt lepak2 sambil makan2 kat dataran tue.

Najwa sgtlah suke dpt bebas2 kat kawasan lapang cmtu.dapat lak jumpe ngan kwn lasak dia tue.
Hurm!!meriah abes......aku pown dah malas nak taip pepanjang pe kata korang layans je gambar yg ada...gambar non ado jgn ditnye hokey??

gaya baru si kecit
"peace"

berbakul ko mrs.emak bwk makanan..
slumber!!

hamik!!!!
tolak...tolak...tolak....
iqbal dan azie si perantin baru
ni nk kire "perantin baru" jugak kerw???
kami "perantin sentiasa baru"..

jalan pegang tgn..
amboi!!!!

mana lah anak si cyzreel ni nak bwk lari anak dara aku...
nak kena sembelih nie!!


nota kaki : penat dah sbb tggu farmville loading xsudah2 dr td!!hangen je aku nie!!

2 comments:

alyyani said...

best nye picnin di dataran diwaktu malam. kenderan si kecik wajib di bawa kalau kesitu kan?

mrS May said...

tul2....
kalu x,,haruslah si kecit cuba aksi merampas kenderaan org lain.
mmg besh!!kena plak bawak bekalan yg byk..
leh mkn2 sambil bergosip...

Post a Comment

**happy family**

**happy family**