Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 10, 2009

ummi syg kamu

salam.......

hari nie aku tetibe rindu sgt kat puteri kami yg sorg tue....syg aku kt dia xdpt nk aku ungkap kat en3 nie.
aku btul2 menyayangi dia...seandainye perlu aku tukar ganti nyawa dengann nya..aku rela!!!
ummi sentiasa mengharapkan kesihatan berpanjangan buat Najwa.
Ummi sgt sygkan Najwa....
Najwa skang dh makin membesar.....terasa cepat benar masa berlalu.
Ummi bangga melahirkan kamu syg....
Ekseli,Najwa adalah baby pra matang masa aku lahirkan dia....
lom pown cukup 7bulan dia lahir....tapi Allah itu Maha Besar.
Najwa sihat membesar depan mata abi dan ummi sehingga kehari nie
hari nie,,Najwa dh belajar banyak benda........
dia dh mula meniru percakapan org...aku ng mr.huB kena berhati2 dlm percakapan seharian kami agar xde perkataan xelok yg dia akan ikut.
dia dah mula pegang pensil dan buku....sbb tu ummi beli meja kat Juaimurah Online Shop tuk kemudahan si manja.
dia dh mula membantu ummi mengemas umah,,ummi kena bg dia belajar pegang penyapu,bulu ayam sbb ummi nk dia rajim cm ummi.kuikuikuikuikui
dan bermcm2 lg karenah dia yg menghiburkan hati ummi dan abi..
Uollss doakan kesihatan Najwa erk???

3 comments:

alyyani said...

salam. baru tau najwa ni premature baby. tp tak nmpk mcm premie sebab dia membesar mcm anak2 lain. makin besar, makin cantik najwa..

mmg tak rasa ralat kalau berhabis wang ringgit utk anak2 kan?

~~bella~~ said...

pehhh ...sayang sesayang sayang nya ,,,, jgn esok dia goreng ayam sendiri sudah la ye ... kompom ko teruja ..

mrS May said...

tul tu yani...ff teruja sbb dia membesar mcm bayi len...peningkatan berat bdn dia pown mmg menakjubkan!!
mcm2 dugaan ff lalui ketika dia lahir...setiap kali check up di hospital airmata xberhenti megalir mintak dijauhkan dr perkara yg xelok....
klu dh besar tu mmglah kena goreng ayam sendiri auntie bella syg......klu dia leh buat ofkos ummi teruja sgt!!
skang ummi cuma harap cukup dia peroleh kesihatan tuk bersama kami selagi hayat kami dikandung bdn

Post a Comment

**happy family**

**happy family**