Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 23, 2009

tq mr.huB

salam......

en3 kali nie aku rasa cm de mud bodek...motip??
ape2 je lah...tp mmg aku tul2 nk berterima kasih kt mr.huB sbb bg support yg sgt aku perlukan waktu nie.
sejak dua menjak tige menjak empat menjak nie,aku selalu sgt merengek manja
kt mr.huB...sian dia!!musti dia dh naik lemas dgr rengekan ari2..tapi ada aku kesah??

sejak bersalin tahun lepas berat bdn aku tul2 naik mendadak..pe saje nama ubat slim dh aku try.
tp tetap xberhasil..mungkin sbb aku ni xdisiplin ttg pengambilan ubat kot..bkn ubat je, pe bentuk air/jus tuk slimming sume aku dh try tp masih jugak xde hasil..

mr.huB kate dia skit pown xkisah..boleh caye kerw? Aku bukan nak tuduh mr.huB..
sbb aku taw dia mmg maksudkan pe dia ckp.Dia xkisah cmne pown size aku..tapi aku rasa sgt penting bg aku sbg seorg isteri yg cume de sorg anak,, buat masa nilah..akan dtg xtaw lg aku perlu jaga bentuk badan aku tuk penglihatan suami aku..tul x?

slh satu sbbnye aku perlu kembali ke bentuk asal adalah sbb aku kena jaga laki aku sebelum dia duk jeling2 pompuan len..
sbb len sejak dh berbadan dua gempal ni aku rasa pergerakan aku terbatas.
aku mudah rasa letih...letih ya amat!!cmne lah kn org len tu boleh???
sbb len adalah baju2 aku yg byk dolu2 masa aku langsing masih elok dan sgt syg tuk disedekah kepada adik sbb aku jaga baju2 tu sume baikkk punyer!!

aku beruntung sbb aku dikurniakan seorg suami yg sgt memahami...semasa aku menemani si suami bershopping sakan membeli keperluan dia tetibe dia dgn baik hati telah membelanja aku yg sdg sengkek ni sepasang kasut jogging...biarpown kasut jogging murah jer tapi aku bangga de suami cm dia..tq bie.masa tu kn terserlah kt wajah u wajah seorg suami mithali.

mulai ari ni balik kije jerw aku nk jogging...tp aku nk jogging ngan saper erk?
mulai ari ni aku dh ckp ngan mr.huB jgn bwk balik makanan tgh2 malam lagi..
mulai hari ni jugak aku nk disiplin ttg pengambilan ubat&jus slimming
aku janji!!!!klu x membazir jer mr.huB belanja aku semlm...hahahahaha

i luv u bie................

nota kaki : de sape nk bg idea biar aku cepat skit kurus?

4 comments:

~aSHa~ said...

betul betul..kita kena jaga badan...tak kira anak satu atau lapan ke...kita mesti vogue..mama vogue...baru la anak bangga....eheheh suami pun bangga...eheheh...

pe kata senaman dgn anak pun boleh..letak anak di atas kaki...then angkat...aler timbang2..ke apa nama tu...aku tak reti nak cite...

mrS May said...

setuju sgt.....nk gak jd cm asha.
pernah try ke senaman cmtu???
cm besh jerw..
selalu gak tgk kt magazine pa&ma

~aSHa~ said...

pernah..time tgk tv ke atau time bergurau senda dgn anak kan...buat la selalu..sambil nyanyi..leh kempiskan kat part perut la...

tapi perut sha tak kempis2 gak...tapi senaman gitu byk membantu tang perut tau...paham kan camne maksud senaman timang2 anak tu...

mrS May said...

paham....
klu ff xwat senaman tu pown anak ff yg duk atas perut pastu dia henjut2 kt perut ff tu smpai senak!
aduyaiii,,nasib anak..klu bapak dia yg wat gitu lg parah.

Post a Comment

**happy family**

**happy family**