Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 9, 2009

sudah terima

salam.....

semlm aku terima barang yg aku prder dr Juaimurah Shop....
tq kak Roslina....
ekseli,barang tu tuk najwa
ummi beli barang tuk dia
besar woooo
terkejut monkey aku waktu nk amik barang tu kt kaunter surat
sume org duk tnye2 aku pe benda alah tu
aku wat muka selambe jerw
dlm at Tuhan je taw
ayooo,,apa mcm aku nk bwk ini brg turun bilik aku da...
ke hulu ke hilir aku cari troli
tp non adooo
last2 aku nmpk Aizat
"wat muka sedey2 ckit"aku berkata dlm at
last2
Aizat yg hantar kan barang tu gi bilik aku
huhuhuhuhuhu
tq Jat!!!
by da way thanks again to kak Roslina
lenkali lehlah ff order lg barang dr akak erk?

besar kn??
klu uolls nk taw pe isi dlm bungkusan tu nntkan next en3 erk?
aku de kije skit nie..
da~~~~

L0ve fifie

2 comments:

~aSHa~ said...

bukak la cepat...den tak sabo dah ni

mrS May said...

dh bukak dh................

Post a Comment

**happy family**

**happy family**