Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 30, 2009

selsema+batuk

salam.....

sejak semlm aku dpt virus selsema dan batuk nie...aduyaiiii semput rasanyer.
Najwa baru jer nk baik dr demam dah kena sakit tekak lak...sian sgt tgk dia.
masa mula2 kena virus tue,,nanges je sbb perit tekak lah kot...lastly bile kena kat aku..nah ko!!!
baru ko taw pe rasanyer.....giler xlarat kalau kena selsema+batuk nie.
nak wat pe pown sume serba xkena.....

de saper nk kongsi petua x kat aku cmner nk elak dr kenaubat cepat hentikan selsema dan batuk nie...selain dr jumpe doktor
sebab aku nie culas nk mkn ubat....bukan aku yg takut nk mkn ubat tp ubat tu yg xnk masuk mulut aku...nak wat cmner kn?xkn nk paksa lak!!!!hahahahahahaha

kat opis ni aku dh mcm pe dah...srett,,srett,,srett,, dari td duk tahan air idung daripada kuar meleleh..
mata lak dh mula berair dari td....nk half day tapi rasa cm boring lak duk umah sorg2.
kalu mr.huB leh manja2 cket...tapi mr.huB awal2 lagi dh keluar mencari rezeki.keluar mencari rezeki katanya!
cet!!poodah ayat..mcm sasterawan negara rasanyer.

kdg2 kan,,bile dpt penyakit cmnikan..aku yg manja mulalah berangan2 manja.
dgn harapan semoga aku nie demam de isi...amin~~~~
nak sgt de isi lagi sekali...Najwa pown dh nk masuk 2tahun.bagi aku ng mr.huB Najwa dh patut de adik sbb dia perlu sorg kawan tuk mematangkan dia.
de lagi satu sbb kenapa aku nk sgt de isi pada waktu terdekat nie...biarlah Bella jer yg taw...
muka bdk demam
dah besar kn dia??
dah leh jd kakak dh..


korg2 sume doakan aku semoga Najwa cepat dpt adik erk?congrats to farah and shahrul tuk bakal ketibaan org baru....cepat tul awisy nk dpt adik.dh rezeki kn?nntkan hero kami plak erk?
bila tu???tunggu!!!!!...........

2 comments:

~~bella~~ said...

aik ?? aku ??? emmm nak anak lagi ??? bagus2 ... main la slalu /... apa susah ...weyh rindu ni kat ko .. nti kita dating k /.. bawa anak ko skali .leh aku main kurik kundi ngn dia ...

mrS May said...

ko bkn taw ker npe aku nk sgt anak yg no dua nie???
lom rezeki lagi lah bell
aku on jerw ko tu jer yg manjang bz jerw
windu sgt ngan ko!!!

Post a Comment

**happy family**

**happy family**