Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009 ~part 1~

salam......

en3 kali ni khas tuk penghabisan tahun 2009..aku xtaw aku hepi atau aku sedey dgn pemergian tahun 2009 nie..nak kate aku xhepi dlm tahun nie,,de jerw benda hepi berlaku sepanjang tahun nie..dan tipu lah klu aku kater sepanjang tahun ni aku hepi tanpe de kesedihan kan?aku manusia bese yg de pahit manis dlm kehidupan...

aku hepi sbb life aku skang sgt2 dah berubah dari sebelum nie..aku bangga dgn diri aku sendiri.
aku dah bergelar isteri..malahan aku juga adalah seorang ibu.aku hepi tgk anak aku membesar depan mata aku sendiri..wlu aku bekerja tapi aku akan pastikan yang terbaik tuk anak aku.
Dpt melihat anak membesar di depan mata adalah anugerah Allah yg tiada bandingan bagi aku.
Aku dh berusaha menjadi isteri yg terbaik buat mr.huB wlu kdg2 aku sendiri mencari2 kekurangan yg terdapat dlm diri..

aku hepi skang aku dh perlu menumpang mrs.emak ngan mr.abah lagi sbb kami dh setahun duk umah sendiri..pindah masa pas kawin lg,tp aku kerap berulang umah mrs.emak sbb takut duk umah besau sengsorg...mr.huB kn selalu balik tgh mlm so masa tu masih berdua makanye haruslah aku berasa keseorangan time dirumah..bile dh sikecit tue besar cket aku pown mula berani duk umah..dah de teman kn??haruslah berani!!sepanjang tahun 2009 nie jaranglah aku menepek kat umah mrs.emak sementara menunggu kepulangan mr.huB...
kirenye balik je dari kije aku amik Najwa trus balik umah...hehehehe bangga!!

mengenai kewangan plak aku xpernah de istilah "xcukup duit"....alhamdulillah!!
mungkin ini lah yg dinamakan rezeki anak...klu diikutkan aku nie berminat ngan bisnes cuma hingga kini aku lom jumper bisnes yg bersesuian dgn diri aku..insyaAllah aku akan cari jln bisnes jugak tuk menambah pendapatan.sbb aku tgk ramai kengkwn dikalangan bloggers dah berjaya menempatkan diri mereka dikalangan org yg berjaya hanya berlandaskan pelbagai jenis perniagaan.

kerjaya???aku xpernah merungut dan xkn merungut dgn pemberian Allah sepanjang tahun nie.bagi aku adalah satu kejayaan bile aku dah berjaya memberi perkhidmatan sepanjang tahun di sini..Mahkamah Persekutuan Putrajayaaku mula berkhidmat kat sni sejak 22 september 2008..jadi kire nyer pahit manis mengenai kerja aku sepanjang tahun 2009 adalah berkaitan dengan mahkamah dan juga karenah org awam..itu jer!!

kwn2 plak antara slh satu kegembiraan aku sepanjang tahun 2009...aku bersyukur de kengkwn seperti mereka.siyes,,aku xpernah rasa sedey bersama kengkwn sepanjang tahun nie...sume okey2 belaka...aku dpt jumpe kengkwn lama balik...samada kengkwn tadika,sekolah rendah,sekolah menengah,kolej,tempat kerja lama...sume ade!terima kasih sgt2 kt FACEBOOK.paling xlupe sejak aku berbelog aku dh punye ramai kwn2 belog yg besh!!
hepi sgt wlu kiter xpernah bertemu tp kiter still leh jadi rapat..klu bercerita mengenai kwn..pada tahun 2009 lah aku kenal dgn bella..slh sorg bloggers tega yg aku kenal semasa interview dolu2.
aku hepi kenal ko bella!!!harus jugak aku xleh lupa kat kengkawan mahkamah yg banyak bersama dikala aku susah dan senang!maaf aku xleh sebut sume nama sbb takut de yg tertinggal nnt de yg terkecil hati..
ape pown yg penting..aku nk sgt ckp "fifie hepi sgt kenal ngan u olls sume"

family...aku sgt sygkan family aku..hepi dlm tahun 2009 ni ialah kakak aku dah pown berpindah semula ke sini setelah setahun menimba pengalaman serumah ngan mak mertua..skang kami sekeluarga dekat selalu..suke!!!

tahun 2009 juga membawak seribu makna terhadap aku dan mr.huB bila mr.huB sedang berusaha memperbaiki diri dia dan perlahan2 mengajak aku menjadi yg terbaik..aku taw dia berusaha tuk menjadi suami mithali..
syg akan selalu de dibelakang bie..syg hepi tgk bie bwk perubahan yg besar dlm umah kiter tahun nie.perkara ni lah yg terbaik sgt bagi syg tuk tahun nie....syg hepi!!!dan syg harap kiter sama berusaha dan mengekalkan perubahan nie..~~amin

nota kaki : dlm part 1 nie sume manis2 belaka...nantikan part 2 lak erk?





No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**