Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 30, 2009

salam windu buat kengkwn!!!!

salam........

tetibe jer aku rasa sgt windu ngan sumer kengkwn lama2....
xkirelah kwn sekolah ker....kwn tadika ker....kwn kolej ker....kwn tempat kije lama ker.....
sume aku rindu!!!!aku sgt seronok klu de kengkwn yg baca belog aku sbb aku nk sgt diketemukan kembali dgn kwn2 lama..

seb bek skang de kemudahan it cenggini!!buleh jugak berhubung ngan kengkwn lama.....tp klu dpt jumper mesti lagi seronok kan?rasa cm terbayang2 jer saat seronok bersama2 kengkwn dolu2.
tapi skang masing2 de life sendiri...de yg dh berumah tangga,de yg dh diikat sebelum diijab,de yg menyambung pengajian,de yg mengejar cita2 dan mcm2 lagi dgn hal masing2..
tapi ape pown aku selalu berdoa agar kengkwn yg aku syg sumer berjaya dpt per yg mereka impikan..

kdg2 bile tgk kejayaan org len timbul jugak rasa cemburu....tapi bile dipikirkan balik,masing2 de kelebihan...**ni bkn kenyataan berani mati okey!!siyes ar pe yg aku nk kate ni kdg2 leh buat org slh phm.bkn cemburu ng kejayaan org len bermakna kiter mendendami seseorg tue.
xde niat pown....
contoh yg aku leh bg kt cni.....aku mencemburui kak fiza sbb dia dh boleh dikatakan berjaya capai pe yg diimpikan...dia berjaya sambung pengajian yg lebih tggi dr aku,dia dh berjaya bergelar model wlu separuh masa,dia dh berusaha tuk kearah yg positif....tu kejayaan dia.
tp dlm pd tue dia sendiri kate dia cemburu kan kebahagiaan yg aku kecap bersama insan tersyg.
mcm tulah yg aku kater masing2 de kelebihan masing2....

kepada kwn2 yg masih lagi berusaha mencari pe yg mereka ingini dlm hidup nie...
usahakn lah bersungguh2,,,,semoga kalian berjaya kecap pe yg kalian impikan...
jika aku belum berumah tngga dan diberi kesempatan aku juga ingin seperti kamu..aku ditakdirkan berkahwin awal..tp xbermakna berkahwin awal tu xleh berjaya cm org lain..tul x???

insyaAllah aku nk tgk sume kwn2 aku berjaya dunia akhirat.....rindu sgt sama kamu sumer.
semoga kiter diketemukan satu hari nnt....peluk syg erat2 bak kate Bella!!

nota kaki : kepada kengkwn yg de terbaca en3 aku nie.rajin2lah tinggalkan jejak erk?
teringin bertemu lagi wlu tuk seketika...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**