Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 29, 2009

rindu terubat

salam.....

susah senang kami bersama....dialah seorg sahabat yg benar2 SAHABAT aku pernah kenal selama nie.segala jasa budi dan baik dia xkn aku lupa smpai bila2..thanks akak!!ff akan sentiasa menyayangi akak seperti kakak ff sendiri.segala kenangan manis diantara kiter tersimpan rapi didalam memori ff..aku kenal akak nie masa aku study dolu2 dan aku mmg sgt rindu kn saat2 manis antara aku dan dia..bersama dgn dia dolu2 hidup aku penuh dgn gelak tawa sepanjang masa.
kami hanya akan berhenti ketawa di waktu tidur jerw.celik jer mata standby trus nk gelak..
mmg bahagia saat2 tue...kdg2 aku terimbas kenangan lama yg buatkan aku rasa rindu sgt nk ulang saat tu.

hinggalah saat aku nk meninggalkan bdr 1001 kenangan aku tue,,akak yg aku syg nie menitiskan airmata.siyes...aku nie mudah sygkan org!aku terasa sgt sygkn dia mcm akak aku sendiri. terasa rapat sgt diantara aku dan dia wlu aku dan dia hanya sempat beramah mesra pd waktu yg singkat.xpernah de cacat cela dlm hubungan kami yg boleh buat aku dan dia bermasam muka..dan aku sgt berharap hubungan ni berkekalan hingga akhir hayat.

dan setelah sekian lama xbertemu,,dgn izinNya kami bertemu kembali pada hari nie.rasa mcm xpercaya...aku bahagia tgk dia dh berjaya kini..dah mengecapi pe yg dia cari.Alhamdulillah kak!!
ff bangga ngan akak...akak mesti kuat dan tabah dlm menempuh hidup.nak2 lagi de mcm2 perangai org kt dlm dunia nie yg kdg2 kiter sendiri xsangka tindakannya..
kak fiza yg sgt aku syg
1st time kak fiza jumpe ng najwa masa nie.
sebelum nie tgk najwa gerak2 dlm perut jer..
along G dan kak ngah yg semakin kiut miut.
gambar kabur dari najwa dan auntie fza
najwa nk jd model cm auntie fza jugak!!!
ff sokong pe pown pilihan akak....
miss and luv u so much my sis!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**