Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

perjalanan yg jauh

salam......

ari sabtu,raya kedua aidiladha mr.huB dah apply coti2 malaysia...
disebabkan esok adalah hari penyembelihan lembu tuk aqiqah najwa makanya kami sefamily akan berangkat ke Pantai Dalam umah MIL&FIL aku.
Kami berangkat dr umah kul11 pg...rasa mcm masih awal
**bagi aku ng mr.huB lah...sbb mr.huB suke bangun lewat.aku x,,aku bangun awal
tapi kami xtrus balik Pantai...mr.huB ajak gi Alamanda cari pampers najwa.
sesampai kat Alamanda pampers xjumpe benda len lak yg dibeli....
pampers kat Alamanda ni de2 masa je murah....tgh bulan dia murahlah....
kuar dr Alamanda kami menghala ke PKNS Bandar Baru Bangi..sebelum tue tapau dulu fast food kegemaran najwa
pe lg klu bkn KFC....drumstick original mesti..
masa nk ke PKNS lalu depan Tasik Cempaka...aku pon suh mr.huB berhenti jap sbb nk suh najwa lelepak kt tmn permainan yg de..
sekali kekecewaan melanda najwa...sian dia!!!
nk taw sbbnyer?
uollss tgk erk................


lecaklah pulok taman tue
xkn nk suh najwa redah jerw

mam Twister je lh erk dik???
duk lepak smbil mkn je lah kami disana

muka kecewa
dhlah xdpt men buai,,byk nyamuklah pulok
ish...ish...ish...

siap2 mkn trus kami menuju ke PKNS...kt cni brg2 dapur murah2.
sejak mr.huB taw ctu murah dia suke ajak sopping-mopping disana jerw..bolehlah.!!
jauh beza dari Alamanda....tp aku suke gak sopping-mopping kt Alamanda.
duk leka2 cari brg yg diperlukan kami pown berangkat ke Pantai Dalam...
bayangkan erk???gerak kul11 sampai Pantai Dalam kul5 ptg...pdhal bkn jauh mn pown umah MIL & FIL aku tu....aku kat Putrajaya,dowg kt Angkasapuri tu..
jauh tul perjalanan kami tue........................letih sgt!

nota kaki : de saper 2 taw mana2 tempat Pampers murah2 x?najwa blom aku kenalk an dgn Cloth Diapers lagi..ngat nk try gak.klu de sape2 taw pampers murah2 roger lah aku.
mammypoko ng huggies ultra jer!!len xmo....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**