Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 28, 2009

mandi-manda

salam.....

sabtu lepas 1st time najwa jejak kaki ke hutan lipur sejak dilahirkan...permulaan tuk 1st time dia tue,kami juz pilih tempat yg dekat2 jerw..terkejut bebenor aku tgk tempat tue.mmg dh byk perubahan..ekseli,dolu2 masa aku meningkat remaja aku selalu jejak kaki kt hutan lipur nie.
korg taw x sungai tekala tu kt nerw?dekat jerw...kt semenyih tue.dekat2 tp jenuh jugak lah nk smpai klu xtaw jln.hiihihihihihi
najwa sgt eksaited nengok air sungai tue...tapi nk ajak mandi bukan men payah nyer...
yeler pulak...time pergi tu najwa masih lagi dlm mud demam...sgt kesian!!
tahan kesejukan yg amat sgt.....najwa wat muke sbb ummi paksa mandi!
nmpknyer xmndi lah kami...duk berposing je xabes2
yeh....akhirnyer!
najwa and abi

kesimpulannyer...najwa sgt hepi dgn xtvt baru dia nie.sebelum nie juz mandi kt kolam berbayar area putrajaya jerw.ni lah baru berpeluang mandi air yg real sejuk punyer.ummi pown sgt sejuk time tue okey!!cover jer depan org kunun2 xsejuk...huhuhu
balik tue najwa trus diberi ubat demam bg mengelakkan sebarang kemungkinan yg x diingini berlaku...dan alhamdulillah najwa sihat pd hari ini dan hrpnyer berterusan..amin~~

2 comments:

~~bella~~ said...

best nye ,,, kelauarga bahagia...... o....... ni nak nyanyi nasyid ni ... keluarga bahagiaa,,, hohohoho ./....

mrS May said...

keluarga bahagia!!keluarga bahagia!!!!
hehehehehe
amin~~

Post a Comment

**happy family**

**happy family**