Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 21, 2009

hepi besday to u


nah.....amik bella!!adiah arijadi tuk ko.
seb bek ko jauh klu ko dekat aku pown nk baling kek mcm kartun tu tgh buat...
mesti best kn??tgk ko menggelupur kena baling kek....

ishhhh...ishhh...
bella..dah besar panjang ko kn??xsangka aku leh kenal org cm ko ni bella..tapi siyes beb!!
aku hepi dpt kenal ng ko...kite kenal xlama tp cm dh bertahun kite kwn kn?
klu lah aku x gi interview kt Kastam dulu mesti aku xkenal ko...aku xdpt kije tu tp aku dpt kwn besh mcm ko...tu pown aku dh cukup bg aku..

mungkin kije tu bkn tuk aku mahupon ko....tapi sekurang2nyer kiter de pengalaman yg xsume org dpt.kn???pengalaman jln kaki jejauh buta sbb nk beli roti ngan air mineral.
ko punye psl lah tu bella...tp xper,,,aku xkisah!!

bella...
aku nk ucap selamat menyambut ulangtahun yg ke 21...
semoga ko dpt capai pe yg ko impikan...
semoga ko dpt jumpe jodoh yg ko idam kan...
semoga ko xlupe aku...
semoga ko dpt kije gov pastu leh jumpe aku ari2...
semoga ko hepi selalu...
dan mcm2 semoga lagi lah tuk ko ri ni...
aku syg ko mcm kwn yg dh lama aku kenal.

ko je selalu lupe aku taw!!!mud sedey
nah aku belanja kek tingkat2 tuk ko.....ajak lerw kengkwn ko mkn erk???
sok2 klu nk yg btul,meh lerw dtg putrajaya nie..aku belanja ko spesel punyer......mau???

2 comments:

~~bella~~ said...

e... terharuuu ..sedih aku baca ... nasib ada tisu premier kat atas meja ni .... thank tau ... walaupon kita jarang jumpa ..tapi hati kita kuat yang mengatakan kita boleh kawan bila susah dan senang ...insyaallah ....

mrS May said...

amin~~

Post a Comment

**happy family**

**happy family**