Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 10, 2009

Contest Si Manja Berkaca Mata

**sticky mode**
roll bawah tuk new en3
salam.....

Bismillah al-Rahman al-Rahim

hari nie aku nk mempertaruhkan anak dara aku
dalam contest si manja berkaca mata yg dianjurkan oleh
UMMUMISHKAH

syarat penyertaan ialah terbuka kepada semua kanak2 lelaki/perempuan
yg berusia dari 1hari hingga 4tahun
dan yg paling penting
mesti berkaca mata
hanya sekeping gambar untuk seorang peserta yg diterima
oleh itu kepada ibu2/bapa2 yg ingin mempertaruhkan kecomelan anak2 anda berkaca mata
haruslah pilih dulu gambar yg terbaik dr yg terbaik k??

gambar yg aku pertaruhkan untuk contest ni ialah
NAMA : NAJWA NUR QISTINA BINTI MOHD NORIMAN
UMUR : 1TAHUN 5BULAN
NAMA IBU : NOR SUZIRA BINTI SULAIMAN


gambar ni diambil pada 23 Ogos 2009
masa ni kt umah kami
time2 cmni hanya aku dan najwa kt umah
mr.huB lom pulang dari kije so kami pon amik peluang berposing kiri dan kanan
kebetulan si manja aku nie pon mmg suke berposing sakan
pantang nmpak flash camera dia pon pose 1 2 3 lah
kunun de rupa tyra bank ler tu kn?
kemana tumpah kuah klu x ke nasi
ye dok???
persoalannya
ummi si najwa ni suke posing ker???
hihihihihihihihi
**maaf yer pn.penganjur sbb gambar ni dlm kegelapan...sy xhengat nk flashkan kamera
ni dh lari tajuk nie...
spek mata dia tu lama dh aku beli...
masa tue dia kecik lg xleh pakai
aku simpan,,punye simpan,,simpan dan simpan
akhirnye
tiba masa dia leh pakai juge spek mata murah tue
najwa nie mmg seorang kanak2 yg suke bergaya
pantang de benda yg leh wat dia cantik
barang make-up ummi usah ckplah
bersorok dlm beg lain supaya xdigeledah
aku suke sgt tgk dia bergaya seperti dlm gambar
dh mcm ustazah moden lak
terasa cepat benar masa berlalu
seperti semlm aku bertarung nyawa melahirkan si puteri
tahu2 sekarang membesar dgn cepat
tapi
apa pun aku bersyukur kepada Yg Esa
kerana memberi aku peluang menikmati saat2 ini

4 comments:

~aSHa~ said...

good luck ye..

anak dara zaman skrg ni mmg malatops..pandai sgt tiru mama mama dia nak bermekap..sha pun byk hancur dah

mrS May said...

tq....

tulah psl..abis brg make up ummi dia kerjakan..
taw plak blusher tu kt pipi eyeshadow tu kt mata..
geram je tgk

ummumishkah said...

OK Sis, dah review and GOOD LUCK!

mrS May said...

tq ummumishkah

Post a Comment

**happy family**

**happy family**