Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

aidiladha di Kg.Limau Manis

salam.....

raya pertama aidiladha aku satu family beraya kt umah nenek kt Kg.Limau Manis.....
xsmpai 10minit dh smpai umah nenek aku...kt cni aidiladha xsemeriah beraya kt kelantan.
mcm mn pown tetap meriah dgn sore2 merdu sumbang mokcik2 aku. Ditambah pulak sore anak2 kecik kami yg sedang membesar itu..
pe yg aku nk cite pon aku xtaw sbb xde citer....raya kami di sini sesimple yg mungkin!
pe kate klu uollss tgk pic je erk???

najwa dan mr.huB
mr.huB kena gi kije kul12
sian aku kn???

najwa ng ummi sedondon
tgnku goyang gambar pon jejas
**kunun2 nk suh najwa wat peace
abaikan pemandangan dibelakang

anak aku yg dh pandai melawa
rantai yg najwa pakai tu dia maik sendiri atas almari pastu sarung kt leher dia
paham x??
pjg berjela citer aku
cekak rambut tu pon dia yg minta suh pakaikan
hai lah anak!!!
cepat tul membesar

cik ana ng sikeciknyer
nur akmar nazeha

makcik ku yg garang
cik an ngan si puteri tunggal
nur zuyin aina batrisyia


kakak kandung ku yg poyo rajin
tgh wat pecal
sedap tue!!!!

kakak ipar ku yg sememangnyer rajin
sedang membantu membuat pecal

najwa dh tukar baju
panas berbaju kurung

raya pertama aidiladha tahun nie dr pagi bawak ke petang aku sekeluarga melepak kt umah nenek..
xde gi mn....
mr.huB lak kije dr kul12 tgh hari smpai kul11 mlm
sian kat aku sekali lg kan???

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**