Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 26, 2009

raya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salam...

kepada sume2 kawan
samada yg kenal atau xkenal aku
yg de baca atau terbaca en3 aku
maaf andai de yg tersinggung
aku manusia biasa
yg kadang2 juga xlepas dr melakukan kesilapan
aku cuma mencari tempat meluahkan
berkongsi masalah
aku harap xde yg berkecik ati dgn pe pon kenyataan aku dlm setiap en3
aku sekadar bercerita mengenai diri aku
pe yg berlaku pada aku sepanjang kehidupan aku
pada yg xsuke
berhenti setakat ini
dan jgn truskan membaca blog aku nie
aku xberniat menyakiti hati sesiapa
sekadar memuaskan hati sendiri
kat sini
aku nak ucap
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
kepada semua umat Islam
berhati2 dijalan raya

uolls sume beraya dimana?
aku sekeluarga akan beraya dirumah MIL aku kt Pantai Dalam,KL
pada hari raya ketiga
najwa akan di "aqiqah"
harap segala berjalan dgn lancar

nota kaki : kami xberaya kt kelantan sbb banjir....kepada yg xdpt balik cm kami ni,,sbr yo lah!!!

4 comments:

ibu_arifa said...

selamat hari raya aidil adha juga Fifie..
kami beraya di png jer..tak balik kampung (saya) kat kedah lah raya ni.

ooo..buat aqiqah Najwa yer..bestnyer :)

sya said...

salam fifie...
macam mana dengan majlis aqiqah najwa?
mesti meriah kan? :D

~~bella~~ said...

nak wish gakkkk ...selamat hari raya idul adha ...

mrS May said...

alhamdulillah semua berjalan lancar....
lembu xdpt melarikan diri...mkaa dgn rela hati dn bersuka hati "beliau" menyerah kan diri...
terima kasih kepada semua yg terlibat!!
nnt ff wat en3 aqiqah erk?

Post a Comment

**happy family**

**happy family**