Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 19, 2009

pelik tp benar

salam.......

aku xtaw lah pe yg aku nk tunjukkn kt uollss nie pelik ke x...
tp bg aku mmg pelik sbb aku xpernah tgk..
ptg semlm balik dr kije aku trus menuju kerumah mrs.emak sbb nk amik buah hati aku.
tgh duk landing2 depan tb,tetibe mak aku bersuara..
"teh,ko pernah tgk x kucing de kening mcm org?"

aku watlah muka blurr...aku xdelah terkejut sgt.sbb aku bayangkan mungkin kucing yg mrs.emak nmpk tu bese2 jerw..mrs.emak mmg suke wat lawak.lagi aku diam,lagi rancak mrs.emak bercerita.
"mula2 angah yg nmpk kucing tue...ye2 dia jerit,nani2!!! de kucing muka dia cm org lah"
"pastu emak lak nmpk..mmg kening dia mcm org teh..."
"len mcm jer emak tgk kucing tu"

dh puas mrs.emak bercerita,,aku pon mintak izin balik jap sbb nk mandi..**budget sopan!!
dah siap mandi2,make-up2 bagai...aku pown gi lerw balik umah mrs.emak sbb dah janji nk gi manghabiskan waktu kt umah nenek...sesampai jerw kt umah nenek nie mrs.emak duk citer lg psl kucing pelik yg dia nmpk tue.....kelakar tul mrs.emak nie taw!!!!kul9.15 pm kami balik dr umah nenek...aku hantar mrs.emak kt balik tp sebelum aku trus balik rumah aku...mrs.emak ajak borak2 kt buai...aku kn anak yg baik so aku ikut jelah kehendak emak aku.
tgh duk borak2 kt buai tu tetibe mrs.emak jerit kt aku...
"teh2,,,tu2!!!!!kucing yg emak citer tue"

sekali aku tgk..!!!
hamik ko..........
mmg aku terkejut
patutlah mrs.emak citer mcm org jakun xpernah tgk kucing
sbb bile aku tgk jer kucing tue....
trus aku lak yg jd org jakun xpernah tgk kucing
aku mmg xpercaya
puas aku lap kening dia tue...
aku katelah ng emak aku
"org conteng nie mak"
"pakai arang"


laplah ko pakai pe pon mmg kening kucing tu kening asli
tetibe mr.abah bersuara dr dlm umah...
"nak taw ori xori...bwk masuk bilik air berus kening dia tu pakai berus dawai!!!"
hahahahahahahahahahahaha

nak tgk muka kucing tue??
aku bg nama dia kin chan
sbb kening dia lebat!!
tp xtaw kucing saper....



last pose dr kucing pelik....
"nama sy kin chan..sy dik beradik ng sin chan"

3 comments:

eyman said...

ini namanya kucing jadian,,hahaha..mak kucing,bapak harimau..sbb tu jd mcm tu...

~~bella~~ said...

beb aku takut la ...apa dah jadi >?aku tak baca ..hari ni takde mood nk baca ,.,..aku tengok gmbar je ..asal rupa dia tak seperti kucing lain ?>??mak ayah dia mix ke ???

mrS May said...

eyman : tulah,,,ff pown rasa cmtu!huhuhuhu
cm takut gaklah masa mula2 nk pegang tue

bella : bkn ko je takut,,,aku pon takut!!!!aku
rasa bapak dia org lah....sapekah????

Post a Comment

**happy family**

**happy family**