Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 10, 2009

imbas kembali......part 1

salam.....

maaf kepada sume kengkwn.
suker xsuker uollss sume kena gak layan en3 aku kali nie.
sbb en3 kali nie khas tuk kengkwn aku yg mintak/xmintak tgk pic kahwin aku yg dh berzaman tue...**dah sorang anak aku baru nk tgk pic wedding aku???
uollss pepaham jelah...
kite nie bile dah bertambah kwn so byklah permintaan nak kena tunai..
kang kate aku nie sombonglah..
bongkaklah...
kedekutlah....
ishhhhh
pe2 jelah

mcm aku kater....
suke xsuke........layanss!!!
suke ati uollss lah nak kutuk ke per ker kn??
aku tawlah majlis aku xsemeriah kahwin mawi&ekin..
tapi itu adalah hari yg paling berbahagia buat aku...
AKU BAHAGIA
kite mula dengan hari pernikahan aku pada hari Sabtu,07-12-2007...bertempat di Masjid Jamiurrahmah.

muka berdebar si pengantin lelaki...
**mlm sebelum tue duk lepak ng kengkwn konon nk lepas zmn enjoy
sudahnye mata mengantuk...rasakan!!



mr.huB dinikahkan sendiri oleh mr.abah aku
**hahahahah...tambahlah kecut mr.huB,sbb masa bercinta mmg dia takut ng mr.abah


selesai nikah
**nape muka aku terpele'ot kt ctu??suke nau gayanye tu


dah sah jd husband&wife..
**suker,,,suker,,,suker,,,

pas nikah tibalah sesi persalinan....
untuk make up+perhiasan kamar beradu+pelamin+jurukamera+persalinan+aksesori sume disediakan oleh Chantique Boutique dengan jumlah bayaran sgt murah..
**thanks to Ekin iaitu mak ayam andam merangkap kwn yg aku syg..


ni baju puteri perak...
disebabkan baju nie xde tu lelaki,so aku jer yg berposing tuk perslainan yg nie


bolly..bolly..


jawa style
**pdhal aku bkn keturunan jawa,mr.huB pon bkn erk..dia kelantan sejati
yg kalah bola piala malaysia tue



hait arigato kozaimas....


yg aku sedih sgt2 ialah...
pic masa aku khatam xde sape pon snap..sedey!!!!
xkn aku lak nak snap kn..
citenye cmnie.....
cameraman aku nie adalah seorang pemuda berbangsa india....
jd dia ngat masa majlis khatam tue kamera xdibenarkan...
yg family aku pon xsorg yg teringat nk snap pic...
dah siap gambor br perasan satu keping pic pon xde tuk khatam...
haissshhhh pe kamoo sume buat ha???
rugi sgt sbb baju tu cantik sgt...

nota kaki : sambungan part 2 besoklah plak erk??

3 comments:

bellesakura said...

fuyooo cantik ....banyak tol salin baju ..kaya kaya kaya!! ....cantik mak ayam make up kan ko ...!!nak pinjam mak ayam tu ..aku pon nak kawin GAKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!

mrS May said...

bella nak kawin??
aku sanggup sponsor kek tuk hantaran..
yg kecik jerw.

sya said...

bestnya mengenang2 balik kan?
ni nak anniversary ni,
kitorang nak gi mengenang2 zaman bercinta.. hehehehehe

Post a Comment

**happy family**

**happy family**