Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 16, 2009

sungguh aku menyayangi kamu....

salam....

ritu en3 khas tuk nenek...
hari nie biar aku kenalkan 2 org makcik kesayangan aku..
biarpon mereka berdua nie adalah adik berlainan bapak ng emak aku tp aku sgt sygkn dowang.
Aku sgt rapat ngan kedua2 mak cik aku nie...

Nie pic makcik aku yg aku panggil cik ana/Nana....Cik ana ni pandai masak mcm arwah Atok.
Klu aku rindukan masakan Atok aku mesti gi cari masakan dia...
Cik ana ni penyabar sgt orgnyer.........hati dia lembut sgt.Xpandai berdendam...
Pe pon org buat kat dia,pe pon org kate kat dia,pe pon org caci dia...Dia sbr.
Dia pandai jaga nenek....Pandai melayan karenah nenek.....
Aku pelik kenapa de org yg selalu dengki kt dia..
Sbb dia duk serumah ng nenek???
Takut duit nenek pergi kat dia???
Pe punye hati yg korg de smpai leh terpikir mcm tu???

Sungguhpun dia susah,,aku taw cik ana aku xmcm tu.....
dia ikhlas jaga nenek...Klu nak suh menantu2 yg jaga nenek sesempurna dia kerw??
mmg dia xleh bg kemewahan yg melimpah kt nenek tp hanya dia jerw yg sanggup melayani karenah nenek..
xpernah bersungut....
Apepon ateh tetap syg cik ana.....

Ni plak adik mak aku yg bongsu....Aku panggil dia Cik an je.
Cik an nie berlainan sgt ng Cik ana.......
Cik an nie garang masa aku kecik2 dulu...Mana de anak buah yg berani ng dia.maksud aku sepupu aku yg len...kena sergah sume menggelupur cari pintu nak menyorok.
Cik an nie keras kepala ckit..klu hitam katenye hitamlah.....
Aku rapat ngan dia sbb dolu2 dia xde anak pompuan....
Barulah nie dia dpt seorg puteri...tu pon sama tahun lahir ng anak aku.
Cik an nie baik cuma dia keras kepala jer...tp bg aku xsalah dia keras mcm tu...
Dia mrh sbb org2 sekeliling yg buat emak dia mcm tue....bkn org lain.Anak sendiri...
Dia cukup mrh pada org tue....
Disebabkan dia xsetuju dgn cara org tersebut,,,,dia sentiasa dipandang serong akibat mulut durjana si iblis...(lu pk lah sendiri)
Org2 mengatakan dia ni lah perampas harta emak bapak...
Pe slh dia?
Salah ker dia menjadi anak bongsu????
Salah ke klu org tua lebih mempercayai dia???
Salah ker klu dia lebih disayangi org tua???
Salah ker??????
aku xpaham.............
Ateh tetap disamping Cik an smpai2 bila......
Ateh tetap akan syg Cik ana dan Cik an selagi hayat dikandung badan.

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**