Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 21, 2009

masa yg xpernah berhenti

salam....

semlm btul2 wat aku terkesima sendiri seketika melihat keindahan yg telah Allah cipta dan beri pada aku..

sunggu aku terkesima di saat aku menatap wajah itu.

btul kerw???

bagi aku rasa sakit itu baru semlm aku rasai,,tapi sekejap benar dia membesar dgn sihat disisi aku dan huB..
ni masa Najwa baru lahir
Terima kasih Ya Allah.....

Aku ingin dia trus begitu...
sihat membesar dgn ceria dan menjadi anak yg solehah
amin.....

pernah x uolss rasa cm aku rasa??
uolss rasa anak tu baru je lahir,,tetiba tgk balik sebenarnye dah besar dh dia?
**btul ke ayat aku tu???cam xbtul jer..lantaklah janji aku paham

masa xpernah berhenti cuma kite je kadang2 terasa masa tu berhenti.....
maksud aku kite selalu membuang masa seolah2 masa tu boleh diundur ssemula.
masa xpernah menunggu kita...
semlm aku terasa insaf melihat anak yg aku lahir telah membesar dgn cepat.

Najwa seorg anak yg bijak....
sekarang dia dah boleh jd kwn bercakap aku dirumah...
waktu aku perhati dia semlm aku berkata sendiri
"cepat sungguh kau membesar syg..."

klu uolss xcaya tgk lah sendiri

dah mcm kakak2 nak gi mengaji kat umah nenek2

ummi rasa mcm adik dh besar sgt syg

terasa sedey bila tgk dia cepat membesar....
tapi aku cepat2 sedar
yg aku patut bersyukur kerana Allah telah memebri kesihatan kepada kami sekeluarga..
Najwa syg ummi ng abi x????
ummi ngan abi syg sgt kat Najwa

2 comments:

sizukaDeboss said...

comelnye najwa..rse nk cubit2 je..hihi..sory ye umi..semoga najwa sentiasa sihat dan ceria di samping umi&abinya..=)

mrS May said...

tq sizukaDeboss....
ummi dan abi dia pon harap mcm tu..
doakan kami erk???

Post a Comment

**happy family**

**happy family**