Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 19, 2009

kesedihan dia kesedihan aku jua..=,(

salam....

ceritanye bermula mcm nie...

semlm umah nenek aku de wat mkn2 time lunch hour..
tu pon sbb nk memuaskan ati nenek aku...
dia nk sgt wat mkn2 tuk jemput sedara rapat dia dan juga kwn2 terdekat dia...
ikutkan sajorkkkkk....

dari pagi ke petang aku,emak ng najwa bermastautin kat umah nenek...
menolong masak,menolong makan dan menolong menyemakberbagai..

aku tgh duk lepak2 ng tetamu yg adoo,,
anak aku nie baru dpt kaki,,maka dgn itu abis segala pelusuk nk dijelajahnyer..
tetiba......
dummmm....anak kesayangan aku dah jatuh.
aduissshhhhh....menggelupur lah aku...
cecepat aku dukung najwa...tgk bibir dia dh pecah.
berdarah seyyyyy...
nak nangis aku tgk dia nangis....

maaf syg,,,ummi leka seketika.
pastu langsung aku xberenggang ng anak aku....

aku risau kena sembur ng huB aku jap lagi...
huB aku sampai aku trus bgtaw....takut dia terperasan sendiri kang,dia kate aku sengaja sembunyi dr dia...

pas balik dr umah nenek aku bersiap nak kuar..
nak beli tembikai tuk "open opis" ri ni lah....
tgh2 siap pakai baju...
anak kesayangan aku tue menjerit menangis..
rupa2nyer kaki dia dh berdarah kena pintu...
bukan terkepit tp dia terlanggar pintu..
berdarah ibu jari.....
aku trus menangis marah huB aku....
yelerw....
aku tgh siap..
aku dah pesan suh tgkkan anak jap...
dia duk leka tgk tb..

sedey sgt aku tgk anak aku menangis....
maafkan ummi syg.....
ummi dan abi sygkan najwa.....
kesedihanmu kesedihanku jua............

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**