Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 19, 2009

kenyang sudah....

salam....

aku dah senak perut dah nie...
cmner nie???

cmnie kerw nk diet??
tolong..........

uolss......
uolss rasa aku gemuk sgt kerw????
harus ker aku turunkan byk2 berat bdn aku???

sbb de org kater aku elok bdn cmni...
de org kater aku kena kurus skit lagi...
de org kater aku kena kurus byk lagi...
de 0rg kate aku kena gemuk lagi...

mmglah aku kena wat pilihan sendiri sbb bdn aku...
tp dgn pendapat uolss tu leh wat aku bertambah yakin diri...
wakakakakaka

aku mmg nk kurus lagi...
sbbnyer

1.aku mudah letih sejak bdn cmni...
2.aku dah xlarat bwk bdn bila nk jln...
3.sume baju dan seluar aku dah sendat mendat aku pakai...
4.bila mkn atau wat kije aku mudah penat...
5.aku rasa kurang yakin bila berdepan ng org len...
6.malu pon ado...
7.selalu kena perli2 ng org sekeliling...
8.aku sedey tgk diri sendiri...
9.........
10........

tapi huB aku kate aku xyah kurus dah
mungkin sbb

1.dia mmg suke wanita berisi cmni...
2.dia suker tgk aku xleh melawa lagi...
3.dia suke bile xde org perasan kewujudan aku...
4.dia suke aku kena perli ng sedar-mara dia...
5.dia leh himpit2 aku time gusti...
6.dia leh wat aku bantal pelok dia...
7.dia leh menang dlm pertandingan lumba lari ng aku...
8.dia senang nak wat alsan cari lain dihari kelak...(mintak simpang)
9..........
10..........

4 comments:

~~sakura~~ said...

hahahahaa ....citer gempak ...aku sokong hub ko je ..orang lain biarkan dorang .....

mrS May said...

aku sokong ko....
nper ko sokong huB aku???
owhhhh..ko setujulah klu laki aku gusti aku,perli aku,kalahkan aku,....
huh....ko ng dia sama jerw..
sedey =(

~~sakura~~ said...

hahahahaa ...aku sokong hub ko sbb sumenye positif ....dia tak bg ko kurus sbb nnt laki lain usha puLAKKKKKKKKK...... vote for him ..lalalalaaa

mrS May said...

smapai hati ko bella.....
aku sokong gak lah huB aku..
lalalalalala~~~

Post a Comment

**happy family**

**happy family**