Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 22, 2009

kemarahan dedeng meledak

salam...

aku de sorg kwn..
Nama dia azie tp Najwa panggil dia dedeng.
Bg aku dedeng ni seorg kwn yg xbyk ragam..
Aku senang berkwn ng dia....Xde mslh dan aku harap akan kekal trus begitu.
Dedeng ni lom kawin lg..mungkin xde aral melintang azie akan menamatkan zmn bujang pd akhir tahun nie..
aku doakan ko ng ikbal kekal hingga keakhir hayat..
Dedeng yg aku kenal seorang yg sempoi...
Xlembut sgt tp xkasar sgt..
Sedang2 bak kata org tua...
Dia ni hormat org tua pon yerw...
**ish pehal lak aku nk puji ko nie lebih2 azie???ko kena belanja aku pizza nie..hihihi

sebenarnyer citernye cmni..

semlm kwn aku ni dpt msg yg agak kuang ajor bahasanyer dr sorg perempuan jalang.
sgt kuang ajar ok ini perempuan...

"hoi perempuan...ko xtaw ker kwn aku tu sgt suci ok???"
kenyataan tuk itu perempuan....
msg dia tu berbunyi cmni

...''woi betina!! ko tu dh kwin wat la cara dh kwin, ko bg gmbr tetek ko kt aku nape??
igt cntik sgt ker?
jaga la laki ko tu..yg ko cari laki aku lg knpe?
ko ni mmg betina jalang, kan!! betina sial!!
ko x kesian ke laki ko tanggung dosa ko buat hubungan gn laki aku!...

gile kentang ayat perempuan ni kn??
aku mmg panas jerwww dgr..
pe mslhlah perempuan ni jd cmni........
Maka itu dgn tibe2 meledaklah kemarahan si dedeng ku yg lembut itu...

"hoi!! ko ni islam ke kapir??
ayt tu agk2 la..ko pown aku x knl tetibe bg msj kt no aku apsal??
bahase lgsung x b'adab!!

hamik ko!!!!!!!

main2 lg ng azie.....Dia tu nmpk jer lembut sebenarnyer gengster kg.dusun ko taw??
kapir katanyer...........
hahahahaha gelak guling2 aku baca msg si azie nie...

langsung bisu si perempuan itu.
padan muka ko.................
lain kali siasat dulu....

en3 ini atas permintaan azie sendiri..
dia nak aku post sekali phone no itu perempuan..
makanya aku menurut perintah....

0173004882


sekian terima kasih.....

p/s : masih lg gelak guling2

2 comments:

~~sakura~~ said...

sape bagi msg cam celaka ni woi ..macam org kapir betol ..aku ni gengster kuchai lama pon beradap ...HISH!!!

mrS May said...

tul...
klu gengster kucai lama tu aku takutlah.
nie gengster gaduh psl T_T
xboleh blah

Post a Comment

**happy family**

**happy family**