Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 15, 2009

ko ingat ko handsome????????

salam.....

aku tawlah kije aku.....
ko xyah sibuk2 nak suh aku wat kije aku.....

sentap aku kena bahasa ng jantan sial tu......
bukan slh aku mslhnyer......
pastu taw lak takut!!!

ceritanya mcm nie...
de sorang mamat PEMBANTU AM ni.....
Pakai ext.3720 kol mintak panggilan....
Kak ju try sambungkan tp no yang dia mintak tu xberjawab..
3kali cuba pown masih xberjawab.
pastu kak ju kol balik ext tue nak bgtaw yg no dia mintak tu xberjawab,,tapi talian sibuk.
rupanya dia de dlm list pc aku...kebetulan masa tu aku tgh jawab panggilan luar so aku just biarkan dulu.
Len lah yg aku tgk tu ext En.haris mmg lah aku menggelabah tenuk angkat cepat2.
Pastu ext.3720 ni naik balik kt pc aku....
Aku pown angkat...

Sekali ko......
"ko buat pe ha??
xjawab telefon"

aku yg kebingungan trus blurrrr....
aku kol balik ext.3720 tue...dia angkat tp dengan sepantas kuda dia letak balik gagang...

ishhhhhh....

aku geram aku kol ext s/u yg jaga DATUK dia....
act,mamat nie odeli kepada tuan hakim.....dia ingat besar sgt pangkat dia tu??
wakluuuuuuuuuuuuuuu


aku smash akak s/u tu..
xpasal2 akak tu yg kena...
"maaflah dik....ala paham2 jelah.
dia mmg cmtu.nnt akak ckp ng dia erk?"

"agak2 lah kak...klupon dia de kije dia ngat dia sorg je de kije?
bahasa tu biarlah sopan ckit"


aku risik2 rupenye mamat tue ialah odeli yg budget handsome tp muka cam buntut kuali tu rupenyer...klu laki aku hitam manis dia ni hitam legam..........cam bagus!
dia nie mmg dh panas kat Mahkamah nie sbb berjalan manjang berkepit ngan betina dia tu..
dlm opis pown nk berpeluk sakan.
Xberagak!!!!!
Dahlah hampir kantoi kat tangga ari tu.............nasib xkena tangkap klu kena dh tentu2 ko kena buang kije.
Padan muka ko....aku jaja cerita ko dlm nie.Buat aku sakit hati lg...
Jantan keparat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bergaduh ng makwe pon beragaklah ckit.
jgn ingat ko sorg je de makwe
klu nk cepat kol pakai handset jgn pakai telefon kerajaan.........



7 comments:

bellesakura said...

hahahaa..padan muka jantan tu ..jual je weyh perangai cilaka mmg patut kena camtu ....

mrS May said...

tul...
aku setuju tu..

BULLET said...

kemain marah lagi yek. marah lagi. jantan camtu mmg hampeh. tampo kang baru tau ye x

mrS May said...

mmg tgh mrh sgt.........
dia pk kije dia jer.....
pklah perasan org plak.
dia ngat dia saper??????

BULLET said...

dia ingt dia sape? sapekah dia itu? cube tanye sape dia tu. agk2 dia jwab x sape dia tu?

TitanSuperbNium said...

aiseh..mmg mamat tu mmg nak cepat mati la kalo ade kat dpn aku..dia ingt dia dah lme hidop gak nye kat dunia ni..!!
p/s: aku pulak yg emo..?

mrS May said...

ye ye de TitanSuperbNium back up kiter....
nnt kiter nak siat2 tayar motor dia..
saper nk joint?

Post a Comment

**happy family**

**happy family**