Followers

Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 30, 2009

CARI JODOH - WALI

salam.......

Apa salahku Apa salah ibuku

Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur Ke Barat
Selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan


Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku
aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
karena cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-Pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasiani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

nota kaki : aku suker lagu nie,sape suke lagu ni angkat kaki...layanssssssss

4 comments:

bellesakura said...

saya suka ..skang saya ngah angkat kaki la ni ....huhuuuu ..

alyyani said...

tak penha dgr lg lagu ni. tp adik alya sibuk soh dgr lagu ni. dah ramai kata sedap, wajib la dgr. :D

CatlinaFly said...

salam kenal..nice blog,.

& nak tumpang promote: blog header for RM10!avalaible at http://kedaigambarkami.blogspot.com

psstt: ni pun lagu favret sy dgn hubby jugak :)

mrS May said...

lagu ni sgt sedap ok????????//
huhuhu promote sbb suker!!!!

Post a Comment

**happy family**

**happy family**